Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal på besøk til en vennine på sykehuset, og har kjøpt gave til jentungen. Men bruker man å gi en liten oppmerksomhet til mammaen også? isåfall, hva?
Jeg har ikke kjøpt noe eget til mor de gangene vi har vært på barselbesøk. Vi har ikke "pleid" å gjøre det i vår vennekrets, men har du lyst og mulighet så kan du jo? Hva aner jeg ikke Blomster er jo veldig vanlig Spekeskinke? haha
Har gitt gave til babyen, og evnt. en liten ting til storesøsken
Har ikke hørt at det er vanlig å gi gave til mor, det er babyen som får noe Mor har jo fått sin gave, en baby Men hvis det er en nær venninne av deg og du vet om noe hun har savnet, så er det ingenting i veien for det. Men det er altså ikke forventet da Jeg drømmer om spekemat og røkelaks, så jeg har sagt til sambo at hvis jeg skulle ønske meg noe etter fødselen så er det en skikkelig drømmefrokost med disse tingene som jeg har hatt lyst på i heeele svangerskapet hehe, gleder meg...
Jeg har gitt mine nærmeste venninner f.eks body lotion, lypsyl (ble selv kjempe tørr og sår på leppene av sykehusluften og savnet en lypsyl når jeg fødte), noe å knaske på, et blad og evnt. en blomst
Cubus selger sånne kjempesøte "mor og barn-sokker". Sokker til mor og barnet som matcher hverandre det er jo en sånn liten ting du kunne kjøpt om du ville ha noe symbolsk til mammaen
Jeg har heller ikke pleid å gi noe til mor, bare babyen pg en liten ting til evnt storesøsken. Er så redd de skal føle de blir helt oversett da alle kommer å skal se den nye babyen og "glemmer" at det finnes storesøsken
Det med å også i til storesøsken tenker jeg er ekstremt viktig ja! Det blir jo så mye oppmerksomhet på det lille nyfødte nurket(naturlig nok), men gjennom gaven til evt. søsken vise at de heller ikke er glemt selvsagt