Barselgave til far?

Er DET blitt greie!?! #sjokkert
Håper ikke det er vanlig.
Jeg vet ikke, er bare nysgjerrig..

Mannen min fikk da jeg fikk nr 1 for 9 år siden.
Men det var ikke av meg, og det var en flaske med noe drikkelig.
Han kjøpte ingenting til meg heller.

Denne gangen har jeg en mye mer oppmerksomhet og støttende mann, så har vært inne på tanken å kanskje gi han en liten overraskelse :happy:

Er ikke noe jeg har tenkt på. Tenker han får farsgave på farsdagen når ungen er kommet ut.. :)
Vi får jo tross alt begge en baby i lag, er vel gave nok til begge? Og dersom jeg skulle kjøpt barselsgave så aner jeg ikke hva det skulle vært.. :)Selv om tanken er veldig fint. :)

Jeg har fått aliansering av mannen som det er kommet flere stener i etter hvert som vi har fått barn ;)
Han har ikke fått noe:angel8 men absolutt en fin ide!

Fikk blomster av ham ellers ingenting og ingen planer om å kjøpe noe neste gang heller. Vi får enda et barn det får holde det...

Hvis barselgave til far er ett tema, betyr det at barselgave til mor er en uskreven tradisjon?
Aldri hørt om barselgaver, men så har jeg aldri gjort dette før... [emoji53]

Nei, syns det er like rart både det og det å gi barselgave til mor... At folk forventer å få en gave for å ha føda er for meg et mysterium :P

jeg elsker og kjøpe gaver så min mann får! :D Han får en t-skjorte fra Yme. Det gir meg lisens til og kaste alle de gamle han har som er gule under armen.

Hvis barselgave til far er ett tema, betyr det at barselgave til mor er en uskreven tradisjon?
Aldri hørt om barselgaver, men så har jeg aldri gjort dette før... [emoji53]
Husker min mor fortalte meg at da hun lå på barsel med meg (29 år siden) kom mannen til hun ene på rommet med en diamantring som gave. Min mor skjønte ingenting av hele greiene, hun var jo bare glad for å ha fått baby :rolleyes:

Er enige som mange sier at de liker å kjøpe noe til mannen sin, det gjør jeg også det. Men ser ikke helt nødvendigheten med å kjøpe noe dyrt eller bare ha det kjøpepresset på seg.

Vil heller legge i mer penger i ting til henne enn oss :Heartred

Skal ikke kjøpe noe til han og han forventer garantert ikke å få noe heller :p

Jeg ønsker å gi samboeren min en liten overraskelse da han er verdens beste, snilleste og mest omtenksomme mann! Han er så omsorgsfull i disse tider [emoji16] jeg er 17+4 nå. Har handlet mye om meg siste ukene da jeg har vært mye sliten og mye dårlig. Han påpekte forsiktig her en dag at han hadde satt pris på om jeg innimellom hørte hvordan han også hadde det oppi dette! Helt nytt for han også, mye følelser og tanker. Har glemt han litt bort for tiden. Så kom jeg over noe veldig artig som heter Daddyshower! Så om et par mnd tenkte jeg å prøve å få samlet alle nærmeste kompiser, ordne med mat og øl, og sørge for at kompisene har med en liten gave. Haha! Alle gaver blir jo levert til "meg" ellers, så syns det hadde vært koselig og gitt han litt oppmerksomhet også[emoji4][emoji4]

Back
Topp