Barselgave far

Jeg kjøper ikke noe til han, jeg har heller ikke fått noe. Men har hintet om at det er plass til flere diamanter i allianseringen min :P

Han får at jeg bærer fram og presser ut ungen hans :rolleyes: er veldig generøs ellers da, men barselgave får han ikke :hilarious:

Jeg vet han planlegger. Fikk ingenting når jeg fikk første og andremann, men han er ikke faren deres.
Jeg tenker han må få en liten oppmerksomhet han også, han må jo tross alt holde ut med dette her gravide hormontrollet i 26 uker til:yuck:
Så synes han også fortjener noexsmile9

Noen tips til hva man kan kjøpe?
Flere som skal gjøre det samme?xsmile3

Hva med å kjøpe noe som han og babyen får bruk for sammen? En leke, bæresjal, matchende genser?
Vi kommer ikke til å kjøpe gave, men det er fordi vi heller bruker penger på babyen:)

Sniker fra mars Jeg kjøpte matchende morgenkåper til oss, som vi brukte masse de to første ukene. Nydelig å ha babyrosa sovende hud mot hud på brystkassa!

Hvis det fortsatt er koronarestrikksjoner tenkte jeg å få kompisene til å ta han med ut på barseløl ☺️ Blir lenge til neste gang, nr 1 har uansett barnevakt og jeg og baby på sykehuset :P

:D:hilarious: han får ingen gave, som noen så klokt skrev over: han får allerede den største gaven i at han slipper å bære frem og presse ut ungen. Haha

Jeg tenkte ikke på det som en barselgave akkurat da, men gav bare en liten oppmerksomhet før fødsel sist. Det var egentlig bare for å glede han og for å takke for at han holdt ut meg og tok seg av alt av oppussinga vi var opp i helt alene. Kjøpte liverpool klær, også kjøpte jeg en liverpoolbody til lille i magen noe han nesten ble mer glad for. Jeg er ikke fotballinteressert selv, så ble liksom for hans skyld det også :-)
Har ikke tenkt å gi noe denne gangen, men kan jo hende jeg føler for det senere.

Har aldri hørt om barselgave til far :p har aldri fått eller forventet noen ting selv heller. Heller barselgave til storebrødre/søstre, som kan føle seg litt tilsidesatt når alle skal hilse og se på den nye babyen.
Pappaen får jo den vakreste gaven, hvorfor skal man gi en ting i tillegg? :)

Jeg vet han planlegger. Fikk ingenting når jeg fikk første og andremann, men han er ikke faren deres.
Jeg tenker han må få en liten oppmerksomhet han også, han må jo tross alt holde ut med dette her gravide hormontrollet i 26 uker til:yuck:
Så synes han også fortjener noexsmile9
Jeg kjøpte en veldig morsom bok om pappaperm og utviklingen i magen. Den går uke for uke mens man er gravid og har tips og råd etterpå. Den ble han veldig glad for. Ga han den når jeg var 12 uker med forrige.

Jeg kjøpte en veldig morsom bok om pappaperm og utviklingen i magen. Den går uke for uke mens man er gravid og har tips og råd etterpå. Den ble han veldig glad for. Ga han den når jeg var 12 uker med forrige.
Verdens beste pappa heter den. Man kunne jo også kjøpt den store pappapermboken

Har aldri hørt om barselgave til far :p har aldri fått eller forventet noen ting selv heller. Heller barselgave til storebrødre/søstre, som kan føle seg litt tilsidesatt når alle skal hilse og se på den nye babyen.
Pappaen får jo den vakreste gaven, hvorfor skal man gi en ting i tillegg? :)

å det var en super ide! Gave til storesøster! Det må vi gjøre, det blir jo masse oppmerksomhet rundt lillesøster så det var lurt ^^

Back
Topp