Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her!Han får at jeg bærer fram og presser ut ungen hanser veldig generøs ellers da, men barselgave får han ikke
![]()

Noen tips til hva man kan kjøpe?
Flere som skal gjøre det samme?![]()
Jeg kjøpte en veldig morsom bok om pappaperm og utviklingen i magen. Den går uke for uke mens man er gravid og har tips og råd etterpå. Den ble han veldig glad for. Ga han den når jeg var 12 uker med forrige.Jeg vet han planlegger. Fikk ingenting når jeg fikk første og andremann, men han er ikke faren deres.
Jeg tenker han må få en liten oppmerksomhet han også, han må jo tross alt holde ut med dette her gravide hormontrollet i 26 uker til
Så synes han også fortjener noe![]()
Verdens beste pappa heter den. Man kunne jo også kjøpt den store pappapermbokenJeg kjøpte en veldig morsom bok om pappaperm og utviklingen i magen. Den går uke for uke mens man er gravid og har tips og råd etterpå. Den ble han veldig glad for. Ga han den når jeg var 12 uker med forrige.
Verdens beste pappa kjøpte jeg også. Han elsket den ,og leste hele fra perm til perm! AnbefalesVerdens beste pappa heter den. Man kunne jo også kjøpt den store pappapermboken

Det hadde jeg glemt, men det gjorde jeg også da jeg var gravid med storesøsterVerdens beste pappa kjøpte jeg også. Han elsket den ,og leste hele fra perm til perm! Anbefales![]()
Men føler ikke det var barselgave, mer sånn for å forberede ham litt Ja, samme herDet hadde jeg glemt, men det gjorde jeg også da jeg var gravid med storesøsterMen føler ikke det var barselgave, mer sånn for å forberede ham litt
![]()

Har aldri hørt om barselgave til farhar aldri fått eller forventet noen ting selv heller. Heller barselgave til storebrødre/søstre, som kan føle seg litt tilsidesatt når alle skal hilse og se på den nye babyen.
Pappaen får jo den vakreste gaven, hvorfor skal man gi en ting i tillegg?![]()