Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal kjøpe en øl eller to fra en ølbutikk vi har her, samt noe god snacks som han kan kose seg med når vi er på sykehuset ikke noe store greier, han fortjener jaggu en stor gave uten om barnet også for alt han har gjort ekstra for meg i svangerskapet
Jeg syns det er nesten mannens oppgave å gi en gave til moren som går gjennom så mye, sjokolade og blomster f.eks.
Her blir det ingen gave til far. Tror ikke har vet denne tradisjonen finnes.
Jeg fikk faktisk en barselgave av min samboer mens lillegull låg på brystet mitt etter fødselen. Han hadde kjøpt et alliansering med en diamant i.
Dette var en gave han hadde så lyst å gi, så skal vi fylle i diamanter ved spesielle anledninger fremover <3 Jeg elsker den og det var så utrolig snilt av han. Jeg hadde hatt et helvette i svangerskapet med bekkenet, og dette var liksom et symbol på hvor stolt han var av meg! Har en datter fra et tidligere forhold, så tenker å sette inn en diamant for henne også - så vil jeg ha en etter denne fødselen - da har jeg tre diamanter med meg på ringen - et for hvert barn! Jeg kommer ikke til å gi noe til far - jeg gir han tross alt et barn
Hvorfor argumenterer flere (også hørt utenom denne tråden) at barnefar tross alt får en sønn/datter og at han ikke trenger noe mer gave? Vi, kvinner, får da tross alt samme gaven - et mirakel! Vi trenger da strengt tatt ikke en ekstra gave ved siden av vi heller
Synes det er rart at mange forventer gave, men bruker denne argumentasjonen for at en selv ikke skal gi til barnefar...
Synes likevel det er hyggelig å gi gaver, men det må da være fordi en selv ønsker å gjøre litt stas på den andre
Har ikke tenkt på hverken å gi eller få selv [emoji4] både jeg og han har bursdag rett før, så ser ikke vitsen i at vi skal gi hverandre barselgave i tillegg [emoji4]
Her fikk mannen en "care-package" når han kom hjem fra sykehuset, mens jeg og førstemann lå på barsel. Jeg hadde kjøpt inn en morsom bok om babypleie, noen øl og litt snacks. Hadde også skrevet et langt brev hvor han fikk takk for all støtte. Han ble veldig rørt og glad [emoji177]Vet ikke helt om det blir det samme denne gangen, men noe skal jeg finne på.