Barselferie

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det noen som planlegger barselferie her?

Det har alltid vært min store drøm, sist hadde vi ikke muligheten og heller ikke denne gangen, men er alltid kjekt å høre om andres planer.
 
Å, ja! Det hadde vært noe! :joyful: Kunne godt tenke meg en ferie sammen med familien i permisjonen. Mannen er dessverre ikke like gira som meg, men siden det ikke blir noe ferie på oss i år, så hadde det vært godt å få kommet seg vekk en tur :)
 
Vi hadde planlagt 4 uker i USA, men i forbindelse med jul pga skolebarn.

Alt kommer selvsagt an på lillegutt sin form:) Mulig det ikke blir noen tur før han blir større!
 
Vi har ikke planlagt noe ferie, men jeg har en veldig god venninne som bor i Spania så jeg håper å få til minst 1 uke hos henne. Mannen har ingen tro på at jeg kommer til å ha lyst å reise alene med baby, men jeg sier det kommer helt an på hvordan sommeren blir her, og hvor desperat jeg er etter sol utover høsten. ;) Selv om jeg må jo motvillig innrømme at han har et lite poeng..
 
Kunne godt tenkt meg det, men aner ikke hvordan det er å være en liten familie med baby, så eventuell ferie må tas litt på sparket.
 
Jeg har kjempelyst til det, men gubben skal begynne på skole i august så det blir nok ikke noe av. Lov å drømme ;-)
 
Jeg håper vi får reist noen uker til svigerfamilien i Danmark ganske tidlig :) Ikke eksotisk, men superhyggelig. Nå har jeg aldri prøvd å ha en nyfødt, så reisen blir nok på sparket så fort vi føler oss klare :)
 
Jeg håper vi får reist noen uker til svigerfamilien i Danmark ganske tidlig :) Ikke eksotisk, men superhyggelig. Nå har jeg aldri prøvd å ha en nyfødt, så reisen blir nok på sparket så fort vi føler oss klare :)

Hvor i DK er det?
 
Kult :) Vi er her på vinterferie i øyeblikket ;) jeg er lærer, så nå benytte sjansene.
 
Jeg har tenkt tanken om Gran Canaria over jul. Hvor gammel planlegger dere å reise med? Barsel som opp til 6 uker? Her blir det ikke noe før 3 mnd tenker jeg.
 
Jeg drømmer om Thailand...åååå...
 
Back
Topp