Barselbakst!

Sane

Glad i forumet
Ja, baker dere noe før barseltiden, evt hva? Tenkte å prøve meg på muffins med ost og skinke i dag. En lett lunsj for mamser med hendene fulle;)

Jeg har bakt masse! En del cupcakes, vaniljeboller, kanelknuter, boller og rundtstykker. Dessverre har jeg forsynt meg, så jeg må lage mer....

Jeg har laga mange kanelboller, skjønner ikke helt hvor de er blitt av... :oops:
Lurte på om jeg skulle lage matmuffins, får se hva jeg gidder i kveld og hva jeg har tid til :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Der måtte jo selvfølgelig eg lage muffins med ost å skinke! Hehe

Ja, baker dere noe før barseltiden, evt hva? Tenkte å prøve meg på muffins med ost og skinke i dag. En lett lunsj for mamser med hendene fulle;)

Vet du om det er store eller små muffins former?

har bakt skillingboller, rosinboller, sjokoladekake, og vaniljemuffins med barna.de elsker det...frosset ned..monsen meg kan ikke spise sånt no, så det blir jo værende i frysen og...:-)

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Jeg har ikke bakt noe, bekkenet setter en meget effektiv stopper for kjøkkenaktiviteter. Har fått litt av svigermor, men det har vi spist opp :p

Ja, jeg syns det er høflig å ta med noe når jeg kommer på besøk. Syns det er litt trist at en sliten nybakt mor skal stå for flott servering til gjestene. Men det jeg baker nå er forsåvidt til meg selv, sånn at jeg på travle dager får i meg noe skikkelig mat som jeg bare kan tine i microen:)

Jeg har jo gått hjemme ei god stund nå, å da har det blitt litt baking (har jo så lyst på bakst ;) )
Men egentlig enig i at gjestene godt kan ta med seg :)

Frysen er fyllt opp litt ja. I dag har eg laga ein ny porsjon sjokolademuffins med vaniljekrem inni. Problemet er jo berre at dei blir ete opp få fort.... Her er det faktisk sambo som er verst ;)
Men har i allefall litt bollar, horn og muffins i frysen no da, så eg kan ta opp om nokon gløymer at dei skal ta med seg barselmat til meg ;)

Back
Topp