Barsel-treff

Deez

Glad i forumet
Hva er det? Hvor har man det? Noen som har erfaringer med det?

Jeg bor i tromsø. Og om barsel-treff er det jeg tror det er, så høres det intressangt ut for min del. Jeg kjenner omentrent ingen i tromsø i samme situasjon som meg (med barnefamilie). Alle min bekjentskap er intressert i helt andre ting enn familieliv. Så jeg kunne godt tenkt meg og å bli kjennt med andre mammaer i tromsø :)

Her ble jeg plassert i en barselsgruppe via helsestasjonen. Vi hadde faste treff på helsestasjonen, også fortsatte vi og treffes 1 dag i uka i hele barselstiden hjemme hos hverandre eller ute på tur! Veldig koselig!

Jeg fikk også barselgruppe via helsestasjonen. Første treff var der, og siden har vi møttes hjemme hos hverandre eller på cafe. Kjempekoselig.[:)]

æ bor i tromsø,men nu e mi jenta snart 8 mnd...men du kan jo starte en tråd her om det er noen fra tromsø som vil møtes:)

ORIGINAL: sjura85

æ bor i tromsø,men nu e mi jenta snart 8 mnd...men du kan jo starte en tråd her om det er noen fra tromsø som vil møtes:)

Ja, d kan æ jo gjøre en dag. Men må vel først vente til lille gutt kommer til verden :p

Back
Topp