Barsel-treff!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Skal dere gå i sånne barsel-grupper?

Jeg har sagt ja til det! Så igår fikk jeg innkallelse til første gruppe-møte!!! Blir spennende å se hvem som er der! Håper det er noen koslige folk der!!

jeg har allerede vært[:D][:D] syns d var kjempe koselig!!!!!! så d har jeg tenkt å forstette med[:D] 

vi er med på barseltreff vi å...!her er det hver fredag fra kl 11.30 til 13. på helsestasjonen...alle med barn frem til 6mnd kan være med...fra 11.30-12 er det litt enkel trim, hvor vi trene opp bekkenet, lår, mage og rygg...(kjempe kjækt...)etterpå deler vi kunnskaper...

det er et kjempe trivelig tiltak... vi bruker å være rundt 15 stk hver gang...[:D][:D]

Har vært på et treff på helsestasjonen. Skal møte de igjen på helsestasjonen 2. mai. Ellers er det vel meningen at vi skal prøve å få gruppa til å fungere selv utenom helsestasjonen. Men da må vel en av oss i gruppa ta iniativet..

ORIGINAL: kjersti:)

nei, flytter jeg nå! kanskje de har hjemme i Bergen[8|] Men da er hun jo snart 3 mnd!

Så gøy at du kommer til Bergen! Kanskje vi kan treffes? (Hvis du ikke syns det er for skummelt da..)

Vi skal også, tror det kan bli koselig jeg[:)]

Vi var på det i dag.. Syns ikke det var sååå gøy. Var nesten bare 40 åringer der jo! [&:] Også var vi bare fire stykker! Tror ikke jeg skal fortsette med det nei [:-]

ORIGINAL: *Bekkizz22*

Vi var på det i dag.. Syns ikke det var sååå gøy. Var nesten bare 40 åringer der jo! [&:] Også var vi bare fire stykker! Tror ikke jeg skal fortsette med det nei [:-]

Så kjedelig da... skjønner godt at det ikke frister å gå dit da ja.... [:'(]

Hei og hopp [:D]

Vi har vært en gang, og det var kjempe greit.
Kjekt å høre hvordan andre har det og gjør
ting. Det eneste som er dumt er at det

Kom vist borti ein knapp[:@] Det som er dumt
er at det ikke er så ofte. Denne gangen
er det ca 1 1/2 mnd mellom gruppetimene [:'(]

Back
Topp