Barsel-/Termingrupper i Oslo (Ekeberg)?

Constanze82

Andre møte med forumet
finnes det barsel-/termingrupper i Oslo? Jordmor fortalte at ingenting blir organisert gjennom helsestasjonen. eg tenkte i første omgang om det er andre med termin i juli i området Ekeberg/Simensbråten/Nordstrand som har lyst til å starte en gruppe?

Med forrige mann, som er født juni 2010, så lagde helsestasjonen her på Haugerud barselgruppe som vi møttes i hver gang vi skulle på kontroll på helsestasjonen. Utover det måtte man ta kontakten videre selv. Ingen på min barselgruppe var veldig interessert i å møtes, så var veldig skuffa sist, for hadde gleda meg til barseltid med gruppe som kunne møtes litt jevnlig. Håper det vil fungere bedre denne gangen

huff, ja det er vel litt typisk Oslo. jeg håper at det vil bli noen som har lyst til å møtes her i området etter hvert. jeg har termin helt i starten av juli, så det er vel fortsatt kanskje litt tidlig 

Helsestasjonen fiksa for oss sist, men de blanda veldig merkelig. Var en fra september, to fra oktober, to fra november. Så var rimelig alderssprik på barna.

Lagde vår egen Oslogruppe fra Babyverden september 2010 da, og vi har fremdeles gjevnlig kontakt <3
De har vært uunværlige

Veit ikke hvor mange det er fra Oslo her inne, men det hadde vært hyggelig å lagd en Oslo-gruppe

Jeg bor på Manglerud og da ikke lagt unna Ekeberg så kunne godt tenkt meg å prøve å få vært med i barselgruppe med deg trådstarter og Lillegull om det hadde vært mulig og vi får med oss enda litt flere =)

Har termin 1 Juli!

Manglerud her også. Blir gjerne med på treff :)

Hei:)
 Jeg har også prøvd å finne barselgruppe i Oslo. Jeg har termin 22 juli, bor på Majorstuen.

Back
Topp