*p!nk smile*
Forumet er livet
Hvor lenge skal man gråte etter man har født..??[:)] Kjenner det ikke skal mye til før jeg tuter[:)][8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bymusa
å guri, det varte nok minst en mnd her[8D]
ORIGINAL: malien
Tårene sitter nok ganske løst første tiden ja... Husker spesielt den 3 dagen etter fødselen var fæl når det gjaldt å ta til tårene. Hadde ingen kontroll i det hele tatt...
(veldig kjekt når en ligger på rom med fremmende[8|]) Ikke så lett for oss som er vant med å holde maska til enhver tid[X(][8D]
ORIGINAL: Ruskesara!
ORIGINAL: Rebecca85
Det kan ta en god stund det, mye hormoner i kroppen ennå[;)]
en stund ja[8D] andrea er 1.5 år og jeg sipper for ingenting ennå..[:D]
Håper jeg slipper det[:D][:D]ORIGINAL: Ruskesara!
ORIGINAL: *p!nk smile*
Huff...jeg som HATER å gråte forran andre[:D][:D] Kan bli en utfordring dette...hehe[:)]
Etter jeg hadde født hylgråt jeg også..så sier den ene legen: Har du ennå vondt? Neeeeeei tuter jeg...hørte bare han lo i andre enden av rommet[:)]
Unskyld altså, men nå måtte jeg le.. hehehehe[:D]
Tårene sitter nok ganske løst første tiden ja... Husker spesielt den 3 dagen etter fødselen var fæl når det gjaldt å ta til tårene. Hadde ingen kontroll i det hele tatt...
(veldig kjekt når en ligger på rom med fremmende[8|]) Ikke så lett for oss som er vant med å holde maska til enhver tid[X(][8D]
Du får komme inn her på SUS..så kan vi gråte sammen[:D][:D][:D]
jeg kommer om ikke så lenge jeg, men da må du bare bli der og vente på meg - ikke dra hjem!!![:D][:D][:D]
Huff...jeg som HATER å gråte forran andre[:D][:D] Kan bli en utfordring dette...hehe[:)]
Etter jeg hadde født hylgråt jeg også..så sier den ene legen: Har du ennå vondt? Neeeeeei tuter jeg...hørte bare han lo i andre enden av rommet[:)]
Unskyld altså, men nå måtte jeg le.. hehehehe[:D]
Hehe huff ja..sa å gjorde ganske så mye rart jeg under fødsel..de fikk seg vertfall en god latter[8|][:D]
Fortell[:D]
De lo å lo...mens jeg lå der å koset meg med lystgassen min som jeg hadde vært bestevenn med i litt for mange timer