Barsel tårer...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvor lenge skal man gråte etter man har født..??[:)] Kjenner det ikke skal mye til før jeg tuter[:)][8|]

Opp[:D]

Vel tårene sitter løst her ja.. å Lukas er snart 4 uker.. [8|]
I går måtte jeg gråte litt for det var så rart å tenke på at den lille nydelige gutten min har vært inni magen min... [:-]

Huff...jeg som HATER å gråte forran andre[:D][:D] Kan bli en utfordring dette...hehe[:)]
Etter jeg hadde født hylgråt jeg også..så sier den ene legen: Har du ennå vondt? Neeeeeei tuter jeg...hørte bare han lo i andre enden av rommet[:)]

ORIGINAL: Bymusa

å guri, det varte nok minst en mnd her[8D]

Hehe[:)]

ORIGINAL: malien

Tårene sitter nok ganske løst første tiden ja... Husker spesielt den 3 dagen etter fødselen var fæl når det gjaldt å ta til tårene. Hadde ingen kontroll i det hele tatt...
(veldig kjekt når en ligger på rom med fremmende[8|]) Ikke så lett for oss som er vant med å holde maska til enhver tid[X(][8D]

Du får komme inn her på SUS..så kan vi gråte sammen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ruskesara!

ORIGINAL: Rebecca85

Det kan ta en god stund det, mye hormoner i kroppen ennå[;)]

en stund ja[8D] andrea er 1.5 år og jeg sipper for ingenting ennå..[:D]

Håper jeg slipper det[:D][:D]

det kan ta en stund ja.. jeg er fortsatt sånn.. og theodor er 10,5 mnd..[8|]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Huff...jeg som HATER å gråte forran andre[:D][:D] Kan bli en utfordring dette...hehe[:)]
Etter jeg hadde født hylgråt jeg også..så sier den ene legen: Har du ennå vondt? Neeeeeei tuter jeg...hørte bare han lo i andre enden av rommet[:)]

Unskyld altså, men nå måtte jeg le.. hehehehe[:D]

Hehe huff ja..sa å gjorde ganske så mye rart jeg under fødsel..de fikk seg vertfall en god latter[8|][:D]

Tårene sitter nok ganske løst første tiden ja... Husker spesielt den 3 dagen etter fødselen var fæl når det gjaldt å ta til tårene. Hadde ingen kontroll i det hele tatt...
(veldig kjekt når en ligger på rom med fremmende[8|]) Ikke så lett for oss som er vant med å holde maska til enhver tid[X(][8D]

Du får komme inn her på SUS..så kan vi gråte sammen[:D][:D][:D]

jeg kommer om ikke så lenge jeg, men da må du bare bli der og vente på meg - ikke dra hjem!!![:D][:D][:D]

Sitter her å venter jeg...[:D] (blir gladelig her noen dager ekstra..not)

Unskyld altså, men nå måtte jeg le.. hehehehe[:D]

Hehe huff ja..sa å gjorde ganske så mye rart jeg under fødsel..de fikk seg vertfall en god latter[8|][:D]

Fortell[:D]

Nei som sagt så har jeg jo fulgt med på sykehuset og jordmødrene ... så når det kom leger å masse dyktige helsepersonell inn å fortalte hva som skulle skje under fødselen..så hadde jo jeg HELE VETTET..for jeg hadde sett på sykehuset så jeg viste ALT om ALT..haha huff De lo å lo...mens jeg lå der å koset meg med lystgassen min som jeg hadde vært bestevenn med i litt for mange timer

Er ennå sånn... Erika er ikke om lenge 11mnd[8D]

jeg var skikkelig deprimert de første 3 ukene. trodde det skulle tørne totalt..[&:]

går bedre nå da, men fortsatt litt sårbar og gråter fort.. er 4 uker siden min fødsel.

Selve barseltårene varte bare noen dager hos meg - men samtidig så ligger jo følelsene litt utenpå en lang stund etterpå, så jeg gråt lett en god stund etterpå.

jeg ser at dattera di er bare 3 dager gammel,og mine barseltårer kom 4-5 dagen.og jeg gråt hele dagen..ab ingeting..

Er jo noen år siden jeg har føda nå, og jeg kan tute for ingenting ennå[:o]

huff husker det var slikt med meg også..men jeg hadde det helst verst de dagene jeg lå på sykehuset...

Jeg hadde ikke det problemet, men det varierer vel fra person til person. Noen får babyer som er rolige og bare sover og spiser (det fikk vi to ganger), mens andre får babyer som er litt mer krevende. Gråter mye, kolikk f.eks og andre ting som nybakte foreldre bekymrer seg over.

Mine barseltårer kom vel en to, tre dager etter fødselen. Samtidig som melken kom, var helt jævlig. Gråt for ingenting! Måtte avlyse alle som ville komme å hilse på på sykehuset[&:] Selve barsentårene ga seg vel etter noen uker, men griner lett enda[;)]

Back
Topp