Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Eg låg i 9 etg med det samme dei åpna der oppe, så der var litt innkøyring når eg var der. Låg på hotellet sist gang, og hadde eg fått velge no så hadde eg valgt 9 etg framfor hotellet. Minuset der oppe er at det ikkje er dusj på rommet, men en felles i gangen. Og der er ikkje dobbeltseng på rommet, men sjukehussenge. Eg hadde store problem med å komme meg opp frå dei lave sengane på hotellet, så var glad for sjukehussenga. Litt kjedelig å ikkje få ligge ilag med mannen då!
Eg fikk klaus på hotellet, syns der var trangt og litt mørkt. Var mykje lysare og lettare atmosfære i 9 etg.
Og det er dei samme som jobba der oppe, så personalet er det samme som det ville vore på hotellet.
Bare spør om det er noko anna du lurer på
Hei! Eg låg i 9 etg med det samme dei åpna der oppe, så der var litt innkøyring når eg var der. Låg på hotellet sist gang, og hadde eg fått velge no så hadde eg valgt 9 etg framfor hotellet. Minuset der oppe er at det ikkje er dusj på rommet, men en felles i gangen. Og der er ikkje dobbeltseng på rommet, men sjukehussenge. Eg hadde store problem med å komme meg opp frå dei lave sengane på hotellet, så var glad for sjukehussenga. Litt kjedelig å ikkje få ligge ilag med mannen då!
Eg fikk klaus på hotellet, syns der var trangt og litt mørkt. Var mykje lysare og lettare atmosfære i 9 etg.
Og det er dei samme som jobba der oppe, så personalet er det samme som det ville vore på hotellet.
Bare spør om det er noko anna du lurer på
Dei var innom en gang per vakt, så lenge det ikkje var noko spesielt. Og tilgjengelig om en trengte hjelp sjølvsagtEr de som jobber der mye inn og ut av rommene der?
Og må man dele rom med andre eller får man være for seg selv ?
Dei var innom en gang per vakt, så lenge det ikkje var noko spesielt. Og tilgjengelig om en trengte hjelp sjølvsagt
Forstod det sann at romma i hovedsak skulle brukast som familierom sann at en kan ha barnefar der (han må betale 350 kr per døgn). Men om det er fullt med fødande så kan romma bli brukt til to barselkvinner i staden.
Veldig kjekt å få ha pappaen der, ja Trur dei gjer det dei kan for å få det til.Takk for svar
Håper der ikke er fullt da sann at pappaen får bli der med oss
Veldig kjekt å få ha pappaen der, ja Trur dei gjer det dei kan for å få det til.