Barsel kaker servert på døra

LineMerethe

Gift med forumet
Enda jeg ikke har født fikk jeg servert dette på døra i dag. Kjekt å ha noe på lur når snuppa kommer hjem og folk skal hilse på. Nå er det satt i fryseren[:)]

Namnam!

Med rosa glasur[8D]

hehe, så kjekt[:D]

Fått fyllt opp litt i fryser'n jeg også, mamma har bakt kanelboller og krydderkake for meg. Men frykter at jeg spiser det opp før jenta i magen kommer [8D][8D]

Så koselig! Vi har ikke hatt noen barselbesøk her, unntatt mine besteforeldre som er svært enkle å ha på besøk, og mine foreldre, som er enda enklere [;)] Besteforeldrene mine fikk noen boller servert som jeg hadde liggende i frysen, og en lefse, foreldrene mine laget rømmegrøt til oss, spiste sammen med oss, ryddet opp etter måltidet og dro hjem igjen. Elsker sånt besøk [:D]

Tenker at når jeg får litt overskudd igjen så skal jeg bake litt, men inntil da hadde det jammen vært kjekt om jeg hadde fått kaker levert på døra sånn som du har fått... De så kjempegode ut!

Oi så koselig da [:D] Hvem fikk du de av? Var kjempelekkre da, men rosa hjerter og greier [:D][:D]

Så heldig du e da [:)]

Deilig å ha litt i frysen da. [:)]

Me går berre til innkjøp av ekstra kaffi & te, litt sjokolade og så får eg baka når eg har tid. Gidde ikkje stressa med noke [8D]

Ja, kjempe kjekt [:D] Det var mamma som kom med de, hun gleder deg litt til å bli bestemor kan man si[8D]

wow![:D] heldig du

gu så heldig du er som har en så go mamma!!![:D]
jeg har ikke fått noe som helst på døren, så her blir det tørre barselbesøk[;)]

Sleng med litt vann, så de ikke setter smulene i halsen[8D] Hehe, neida..

Håper jo folk ikke kommer til meg for å spise først og fremst[:D]

Back
Topp