Barsel i Kristiansand?

Nullenusken

Forumet er livet
Noen som kan kjapt forklare meg hva slags rom de har tilgjengelige på barsel i Kristiansand?
Ser jo i den andre tråden at nesten alle har lagt på familierom med mannen eller på enerom, og derfor lurer jeg på om dette finnes i krsand???
Hva må man evt gjøre for å kunne få ha mannen der?

Jeg lå på enerom, men de studde bare inn ei seng på det rommet så han fikk være der. Jeg var der i begynnelsen av Juli.

De har familierom beregnet på mor-far og barn ja..
Så har de vel noe kapasitet for barnsel på pasienthotellet [:)]

Sambo fikk sove der sammen med meg alle dagene før jeg reiste hjem [:)]
to senger på ett nokså stor rom [:)]
sa at om han ikke kunne sove der reiste jeg hjem, haha [8D]
for turte ikke sove aleine [8D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Slick Chick

Sist kom jeg i andre etasje etter akutt ks. Er familierommene i første etasje? Kommer man på slike rom når man har en normal fødsel og alt har gått bra. Kommer man på slike rom uansett da, eller bare noen få?

Familierommet som vi hadde var i 2 etasje.. Men det har visst forandret seg en del siden sist har jeg hørt [8D]
De som får plass kommer på de rommene.. Førstemann til mølla.. De andre på dele [:)]
Men de har større kapasitet der nå enn for 4,5 år siden tror jeg [:)]

Sist kom jeg i andre etasje etter akutt ks. Er familierommene i første etasje? Kommer man på slike rom når man har en normal fødsel og alt har gått bra. Kommer man på slike rom uansett da, eller bare noen få?

Familierommet som vi hadde var i 2 etasje.. Men det har visst forandret seg en del siden sist har jeg hørt [8D]
De som får plass kommer på de rommene.. Førstemann til mølla.. De andre på dele [:)]
Men de har større kapasitet der nå enn for 4,5 år siden tror jeg [:)]

Takk[:D]
Tviler på at vi får, vet at det kommer til å bli en hektisk måned[8D][:D]

Man kan også komme på pasienthotellet og der har de enerom og tosengsrom. Man må betale får å ha sin mann(eller annen pårørende) der, og så fremt hotellet ikke er fullt kan de ikke nekte dere det. Men om pasienter trenger plassen, kan han risikere å ikke få lov å sove over...

De hadde nok av enerom i slutten av 09, men de holder på med opppussing nå tror jeg så litt lite med plass... Skal vel være ferdig i aug i år!!

Back
Topp