Barsel-gruppe!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Har dere begynt i de? Trives dere? Og hvor ofte møtes dere?

Jeg møtte dem for første gang på tirsdag, og de virka veldig koslige!! Og idag var vi på trilletur sammen!!! Vi gikk tur i 2 timer og skravla gikk i ett!! hihi... Vi var 3 stykker da, hun siste kunne ikke. men tror egentlig ikke hun er så interresert i å være med.. men det får tiden vise. Ihvertfall fant vi 3 tonen veldig bra! Så det blir ny trilletur på tirsdag!! Det morsomme er at hun ene fikk en sønn samme dag som jeg fikk Thea!! Men det er stor forskjell på dem for det!! Blir mye sammenligning da!
Men det var veldig deilig å ha noen å skravle baby-ting med! Uten å være redd for at det blir for mye baby snakk liksom! Så jeg trives godt! Koslige jenter!!! [:)]

Måtte selvfølgelig spørre om de var her inne da... hihi.. men det pleide dem ikke å være!!
(ikke BV-avhengig jeg nei....[8|])

Skal ikke før i juni jeg , det er jo så lenge til da[:(]

Hei,
Vi er 8 stk som møtes en gang i uken, det har vi gjort i over en mnd nå.
Det er kjempehyggelig og lærerikt.
Dessuten får jeg mettet litt av behovet om å prate om bleieskift og gulp....

Håper dere får det like hyggelig som vi har det..

å så kozelig. vi har treff bare 1gang i mnd vi. er litt for skjelden synes jeg da. trives kjempegod å tiden flyr

ORIGINAL: nettemor

Skal ikke før i juni jeg , det er jo så lenge til da[:(]

oi.. det er lenge til ja... så kjedelig.
Håper det blir bra ihvertfall da!

ORIGINAL: ilhaug

Hei,

Går dere turer eller møtes dere hjemme hos folk?

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: ilhaug

Hei,

Går dere turer eller møtes dere hjemme hos folk?

Vi startet på helsestasjonen, men nå møtes vi hjemme hos vær enkelt, det blir litt mere personlig og følses som vi blir bedre kjent av det.

jeg går i barsel gr. mendet er bare 1 gang hvær 3 uke....  

Eg skal begynne i barselgruppe med 5 andre på tirsdag. Og det gleda både eg og Elisabeth oss til masse! Skal faktisk sammen med ei anna her på Babyverden. Såg bilde av babyen hennar innpå ei side her! Morsomt!

ORIGINAL: lilletrille

Eg skal begynne i barselgruppe med 5 andre på tirsdag. Og det gleda både eg og Elisabeth oss til masse! Skal faktisk sammen med ei anna her på Babyverden. Såg bilde av babyen hennar innpå ei side her! Morsomt!

Det er litt artig da!!! Da har dere noe å snakke om ihvertfall!!! moro! [:D]

Vi skal også på braseltreff til tirsdagen. Vet veldig lite om det, vet heller ikke hvor mange vi blir. Men det skal bli godt å komme seg ut å skravle litt[:D]

skal på barseltreff med 3 andre i beg av mai. gleder meg masse!
men lurte på en ting, hs spurte om vi ville være med i barselgruppe, mens hun så på meg og mannen?
Er vell ikke vanlig at fedrene også er med?

her samles det rundt 15 stk på helsestasjonen hver fredag..det er kjempe trivelig...tror jeg skal ta initiativet til å ordne slik at vi møtes hjemme hos folk neste gang..blir mye triveligere og man blir bedre kjent..

Back
Topp