Barnslig sutreinnlegg!! LANGT og uten noe poeng

lykkelita*

Forumet er livet
ÅÅÅÅÅÅH, dette er en skikkelig dritt dag! Jeg bare MÅ syte litt! Jeg har vært på jobb i dag og sambo og en kompis driver å pusser huset utvendig, så TB er med besteforeldrene sine på hyttetur til i morgen!

I går ringte han kompisen som er her og inviterte oss med han hjem i dag for en liten fest, noe jeg IKKE hadde lyst til i det hele tatt! Jeg hadde tenkt å få gjort masse skolearbeid i helga og virkelig utnytte tiden for meg selv! Men dette er et felles vennepar av oss som vi gang på gang må takke nei til når de vil ha oss med på div. ting, vi har akkurat avlyst en tur til london med dem og jeg klarte bare ikke å si nei. Men jeg har SÅ lite lyst!

I alle fall, så sa jeg ja og bestemte for at jeg skulle få lyst i løpet av dagen [8D] I natt hadde jeg et sykt mareritt som innebar at jeg våknet flere ganger i timen fra klokka halv tre og helt til alarmen ringte klokka 6! Så kom jeg tjue minutter for seint på jobb da jeg hadde sett feil på vaktlista, jeg jobbet sammen med en udugelig drittunge som ikke gjorde en skit, jeg slo albua i papp-pressa og når jeg endelig kom meg fra jobb (en time på overtid), så kommer jeg hjem og slår lilletåa i bordet så den hovna helt opp! Så skulle jeg ta av en hurtigkobling på en vannslange som var festa i dusjen vår, og tror dere faen ikke at jeg klarte å klemme fingeren min fast så jeg fikk ei svær blodblemme over hele fingertuppen?!! Pluss at jeg ikke klarte å kontrollere hvor vannspruten for da jeg bare tenkte på å komme meg løs, så jeg fikk vann over hele meg ETTER at jeg hadde gjort meg klar til fest! Jeg har bare en siste ting å si: SKÅL![:'(]

uff da ... ikke helt din dag i dag . Men prøv å slapp av så blir sikkert festen bra den vettu , og du kan se tilbake og le av alt sammen

ORIGINAL: fluffy2007

uff da ... ikke helt din dag i dag . Men prøv å slapp av så blir sikkert festen bra den vettu , og du kan se tilbake og le av alt sammen

OII!!!!! Snakk om sprø dag!! Men det ble litt morsomt i mitt hode da[:D][:D][:D][:D]

Du fortjener virkelig en kjekk kveld lykkelita*, kos deg og SKÅL![:)]

Skål[:)]

Håper du hadde det litt gøy tross den møkkadagen [8D]

off nå fikk jeg vondt av deg men måtte jo trekke på smilebåndet da jeg leste alt sammen[8D]
håper du hadde en fin kveld til tross for alle ulykkene[:D]

Back
Topp