Barnslig eller?? *svigermor*

sydama

Glad i forumet
Svigermor spurte oss i går om at vi måtte nå ta oss en tur til henne snart. Sambo svarte at hun måtte nå komme seg en tur hun å. Da svarte hun med at vi måtte kom først.[&:] Er det barnslig av henne??

litt bakgrunn: etter at sønnen vårres kom til har hun vært her 3 ganger. han er 20 mnd. hun bor 2 1/2 time unna. Hun betaler ca 60 kr for turen med toget. Hun drar minst 5 ganger i året å besøker sitt andre barnebarn som bor ca 10 timer unna. vi innviterte henne hit til jula, og vi har enda ikke fått svar om hun kommer[8D][&:] skjønner nå at hun ikke kommer[;)] men det må da vell gå ann å si at hun ikke får det til, men kan ta seg en tur på nyåret. nei i stede så mener hun at vi skal komme først til henne. Noe jeg og sambo ikke kommer til å gjøre. For hun har blitt innvitert hit så mange ganger og ikke kommet. Kan legge til at vi har vært til henne rundt 20 ganger ( ikke at jeg teller, men det blir rundt der ca )

Kan føye til at før sønnen vårres kom til så hadde vi ett kjempe godt forhold. Vi snakket om alt. Men etter han kom til så har hun snudd om til å bli skikkelig til svigersvin.

kommer ann på hvor serriøst sagt det var av henne.. 

Barnslig ja[:'(]

ORIGINAL: Qualitas

så seriøst som det går ann. ja hun mente det ja.

Ja, det syns eg faktisk e ganske barnslig og urettferdig av ho. Og, eg ville sagt det rett ut!! Viss du hadde eit godt forhold til ho før, så kan du jo sei at du sakna det og da, for å vera litt positiv[:D]

Vis henne hva du postet her. Så kan det hende du faktisk finner ut av det[;)] Det hjelper ikke snakke med andre utenom den det faktisk gjelder..

ORIGINAL: Rugebolla

hahaha herregud.. ja,kanskje litt barnslig !? [:D]

Ja, det er noe å le av ja [:D] synes hele greiene bare er latterlig. Dama er godt over 60 og skal oppføre seg slik mot sin egen sønn og barnebarn.

ORIGINAL: sogn78

Ja, det syns eg faktisk e ganske barnslig og urettferdig av ho. Og, eg ville sagt det rett ut!! Viss du hadde eit godt forhold til ho før, så kan du jo sei at du sakna det og da, for å vera litt positiv[:D]

jeg har tenkt tanken mange ganger, og en dag så kommer jeg til å ta en telefon til henne. Men sambo har sakt at jeg ikke får lov. For det er nemmelig ingen av ungene hennes som tørs å svare henne i mot. Men får jeg annledningen så synger jeg ut. Er ikke kjent for å holde munnen

ORIGINAL: Facelift

ORIGINAL: Qualitas

så seriøst som det går ann. ja hun mente det ja.

jadaså... sært[:-]

ORIGINAL: STJERNE*

Vis henne hva du postet her. Så kan det hende du faktisk finner ut av det[;)] Det hjelper ikke snakke med andre utenom den det faktisk gjelder..

så jeg skal ikke få lov til å spørre her inne om det?? så alle som lurer på noe må spørre den/ de det gjelder for et åpent forum kan man i værtfall ikke spørre.[&:]

kødder du?? det var barnslig ja!!! har det nesten likens selv med svigermor, forlanger at vi skal komme dit hele tiden, men hu har aldri sagt noe sånt da!![:-]

ORIGINAL: Flaskemamma

kødder du?? det var barnslig ja!!! har det nesten likens selv med svigermor, forlanger at vi skal komme dit hele tiden, men hu har aldri sagt noe sånt da!![:-]

skulle ønske jeg kødda. for det tærer på sambo, når han ser at hannes egen mor ikke bryr seg nå mere om det.

er han en sånn som ikke tørr å si imot mora si eller?? sånn er min[8|] jeg ga han et ultimatum. Enten fikk han snakke med henne ellers så kom jeg til å si meninga mi, å jeg er ikke snill når jeg blir forbanna! Gjør det samme med gubben din.

skulle ønske jeg kødda. for det tærer på sambo, når han ser at hannes egen mor ikke bryr seg nå mere om det.

er han en sånn som ikke tørr å si imot mora si eller?? sånn er min[8|] jeg ga han et ultimatum. Enten fikk han snakke med henne ellers så kom jeg til å si meninga mi, å jeg er ikke snill når jeg blir forbanna! Gjør det samme med gubben din.

hehe, har gidd han ultimatiumet. Han ble drit sur. ja, han er en tøffel men en stor t. Men jeg merker nå at det topper seg, så byr annledningen seg så sier jeg i fra. Men det er ingen som tør å si i mot henne. De går rundt henne på nåler.

hehe, har gidd han ultimatiumet. Han ble drit sur. ja, han er en tøffel men en stor t. Men jeg merker nå at det topper seg, så byr annledningen seg så sier jeg i fra. Men det er ingen som tør å si i mot henne. De går rundt henne på nåler.
hahaha,, samma her[8D] men bare push på! Bare si hva du kommer til å svare hvis han ikke tar seg en skikkelig prat med henne bare de 2 for.eks.

Jeg gjorde det og til slutt så dro han å snakka med henne

En smule barnslig vil jeg si av henne...Blir for dumt av voksne folk å oppføre seg sånn. Og det går jo bare ut over hennes forhold til sitt barnebarn og skjønner ikke hvorfor ungen skal "straffes" på grunn av den tåpne oppførselen...

ORIGINAL: minoja

En smule barnslig vil jeg si av henne...Blir for dumt av voksne folk å oppføre seg sånn. Og det går jo bare ut over hennes forhold til sitt barnebarn og skjønner ikke hvorfor ungen skal "straffes" på grunn av den tåpne oppførselen...

ja, det er hun som taper, for han kommer ikke til å kjenne henne. jeg synes ikke det er riktig at vi skal komme til henne vær gang, når hun klarer å ta toget i 10 timer som også går forbi her, så hun har da kunnet hoppet av her å vært til oss noen dager. men skjønner jo hva hun prioriterer.

Back
Topp