me84 Elsker forumet 25 Jan 2010 #1 Stemmer det at man må jobbe i 5 år før man kan gå opp til fagprøven? Hvis man ta det mens man jobber...
Stemmer det at man må jobbe i 5 år før man kan gå opp til fagprøven? Hvis man ta det mens man jobber...
A Ashtrey ! Gift med forumet 25 Jan 2010 #3 Tror det er vell 2 år uansett om du går på vgs eller tar det på nett ! [:-] Men jeg vet at vist du IKKE har gått noe som helst skole, må du ha jobba 5 år innen barn og ungdom før du kan ta fagbrevet ! [:)]
Tror det er vell 2 år uansett om du går på vgs eller tar det på nett ! [:-] Men jeg vet at vist du IKKE har gått noe som helst skole, må du ha jobba 5 år innen barn og ungdom før du kan ta fagbrevet ! [:)]
B bondekone Forumet er livet 25 Jan 2010 #4 hvis en ike har tatt gk helse og sosial fag og vk barn og ungdomsarbeider må en ha jobbet eller jobb i 5år før en får fagbrev
hvis en ike har tatt gk helse og sosial fag og vk barn og ungdomsarbeider må en ha jobbet eller jobb i 5år før en får fagbrev
MorTilSanderOgVetle Forumet er livet 25 Jan 2010 #5 aner ikke med kveldskole eller nett. jeg hadde 2 år lærlingstid