Barnløs!!!!

Kiwi78

Elsker forumet
Hjelp!!!!! Mannen er ute på togtur med begge gutta i dag, og her sitter mor hjemme alten og får ikke gjort en dritt. Så stille i huset at jeg blir gal!!!! Og jge som troddde det skulle bli deilig med en dag helt alene! Hmmm. Mon tro om jeg ikke får dra ut og begynne på julegaveshoppingen!!!!

Det er merkelig det der at det skal være så vanskelig å komme i gang med ting når en endelig har muligheten. Kjenner meg godt igjen. Håper du kom deg avgårde på shopping! [:D]

Blir alltid so stille og rart når alle er ute, emn eg nyt det og stuper som regel i seng. Får kun eit par timar i slengen sidan eg ammar rimeleg ofte fortsatt.

Fikk omsider kommet igang ja, og brukte timene til å rydde i babyutstyr og legge det ut på Finn.no!

Julegave shopping i august????? [8D]
Godt du fikk ryddet litt da. Må da være litt godt å ha litt tid for seg selv [:)]

ORIGINAL: Bella_Blid

Julegave shopping i august????? [8D]

He he, liker å være litt tidlig ute kan du si! Men det blir en travel høst, og etter jeg begynner å jobbe i midten av november håper jeg at jeg slipper å løpe etter gaver!!! Og nå har jo butikkene aller best utvalg!!!

Jeg kunne også tenkt meg å begynt shoppingen til jul nå, men har så dårlig lagringsplass foreløpig [8D]

Håper du fikk kost deg og slappet av litt mens du var hjemme alene [:D]

Back
Topp