Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beste vogna!Kjøpte meg vogn på finn i dag til 2500kr! Elsker å gjøre gode brukt kjøp! Kjøpte denne: Britax Go Big 2 Vis vedlegget 457270Vis vedlegget 457271
Er veldig fornøyd med city elite 2, men som du skriver trekker det ned med at sitttedelen bare vender bort. Kommer til å kjøpe en litt rimelig men grei vogn å bruke i bil og som har vendbar sittedel. Selv om jeg aller mest vil ha bugaboo fox 5 renewVi ser på city Elite 2. Mest fordi mannen er 191 høy og har vært fornøyd med den tidligere i forhold til høyde og komfort. Gode hjul og ellers rimelig brukt
Men den har et stort minus for min del, at sittedel bare går vekk ifra fører. Skulle helst ha bedre oppbevaring under vognen enn city Elite 2 har.
Ønsker også lenger bagdel, fant en mulig kandidat men den var litt for kort.
Planen er å gå for maxi cosi pebble pro/tilsvarende, så kjekt med adapter på barnevognen.
er det noen gode råd her?
Vi har en minst ti år gammel trailz som er brukt av tre barn (jeg kjøpte den brukt i 2016). Om storebror enda sover i barnehagen må vi nok ha en ny vogn til lille, men om han er ferdig med hvilen så skal vi ha denne vogna til babyen også. Tung og stabil. Men enkel å kjøre rundt med. Kjører den også på turstier i skogen med grus og ulendt terreng da hjulene er store og med god demping.Ja, det er liksom det.. har lyst på en vogn som kan brukes i terreng også. Har faktisk sett litt på å kjøpe en brukt stokke trailz også.. den er visst ute av produksjon. Men har hørt den er enorm! Noen med erfaring med den?
Vi har denne fra Beemo, og er veldig fornøyd!Har nuna til alt mulig terreng og daglig bruk, men nå trenger jeg en reisevogn til 1.5 åringen som man kan ta med på flyet. Kan dere anbefale en?
Får den med inn på alle fly, bortsett fra de minste propellflyene. Eneste jeg har å utsette, er at kalesjen er litt teit i den mest oppreiste sittestillingen. Ellers vet jeg at Cybex har en trille som er enda mindre, hvor kalesjen er mindre teit. Men der kan ikke vognen legges helt flat.Har kikket på denne, men jeg synes den er veldig stor og omfangsrik. Ellers veldig fin da. Litt minus at ikke sportsvogndelen kan snus rundt.Noen som har erfaring med Thule Urban Glide 3 eller 4 wheel eller som også vurderer denne?
Vis vedlegget 459408
Sniker litt.. har Thule urban glide 2. Lurer du på noe spesielt? De er jo relativt like, kun litt forbedringer på 3-eren!Noen som har erfaring med Thule Urban Glide 3 eller 4 wheel eller som også vurderer denne?
Vis vedlegget 459408
Vi har hatt bugaboo. Likte godt å trille den på asfalt! Super til det formålet! Ikke like god på ulendt terreng, men gikk greit. Liker ikke måten den legges sammen på, her har vi vært mer fornøyd med emmaljunga for eks..Vi vurderer bugaboo Fox 5. Første barnet, og absolutt ingen erfaring. Trenger en vogn som går fint både på asfalt, men vil også bruke den en del på hytta hvor det er jord/grusvei enkelte steder. Antar den ikke fungerer bra på brede stier? Bør være enkel å løfte inn og ut av bil. Er dette en ok vogn? Noen som har hatt den?
Vi har emmaljunga som en av alternativene denne gangen! Den er stabil og fin, lett å legge sammen og tåler litt!Hva er den beste vintervogna? (Vi har en bugaboo fox 3 fra før. Synes ikke den nødvendigvis er helt enkel på innlandsvinter.)
Nei, egentlig mest på om du er fornøyd?Sniker litt.. har Thule urban glide 2. Lurer du på noe spesielt? De er jo relativt like, kun litt forbedringer på 3-eren!
Og om det går bra med tre hjul på snø og og grus og annet enn asfalt eller om man burde gå for fire hjul?Veldig fornøyd! Hadde antakelig hatt den som hovedvogn om sittedelen kunne snus. Vi kjøpte den med kun sportsdel til vår første da hun var ca 9mnd. Her vi bor er det mange bakker (bremsen er derfor genial!!), i tillegg til mye grus/enkle skogsstier. Vi har trillet den vognen over alt, og den kommer virkelig frem! Kjøpte bag til nr. 2, og brukte omtrent bare den frem til vi måtte bytte til sittedel. For vår del har de eneste minusene vært at den er litt bred over bakhjulene, så den kommer for eksempel ikke inn hyttedøra vår. Fikses enkelt ved å ta av det ene hjulet, noe som ikke er vanskelig. Har ellers opplevd trekkene som hører til som litt trange (netting og regntrekk), men det er pirk og mulig det er fikset til den nye modellen også! Vet at både kalesjen og bremsa er fikset på, så det er veldig bra. Definitivt vogna med best trillecomfort av de vi har hatt (flere typer bugaboo, Stokke trailz og britax-vogn). Ikke vært et minus for vår del med sittedel som ikke kan snus da vi har hatt andre vogner å bruke omvei ønsker barnet mot oss!Nei, egentlig mest på om du er fornøyd?Og om det går bra med tre hjul på snø og og grus og annet enn asfalt eller om man burde gå for fire hjul?