☆
☆Sjefshoppa☆
Guest
Her kan vi legge ut hva vi tenker å kjøpe, hvor det lønner seg og diskutere vogner 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva synes du om våres valg da?Jeg har en emmaljunga City Cross fra før av etter jentungen, så om det blir jente denne gangen også beholder vi den. Hvis det blir gutt kjøper vi ny city cross da den vi har blir litt for jentete for en gutt![]()
Jeg er veldig usikker på vogn. Liker veldig godt tfk joggster twist. Mye pga den store bagdelen..men, er litt usikker på hvordan den er å trille i snø med tanke på at det er en trehjuling. Ellers blir det vel en eller annen Emmaljunga vogn tenker jeg
Hadde forresten en vogn som var veldig lik den du skal ha Sjefshoppa sist, den er jo veldig god og solid og jeg var innmari fornøyd med at det er så god plass under vogna! Det er jo forresten også et minus med tfk vogna har jeg skjønt...
Vi har TFK joggster twist, og bor på "landet", grusvei,asfalt og snøsuns ikke det har vært noe som helst problem å trille i snø, hadde en 4 hjuling Simo før det, mn den vognen tok sånn plass i bilen, det gjør ikke TFK
og kan ikke merke forsjell på 3 hjuling og 4 hjuling på snø vertfall
Bare elsker den vogna, bare å snu på 5 øringen med lillefingeren, og kommer lett imellom shopping hyllene
Jenta vår brukte faktisk baggen til hun var 10/11 mnd, og hadde enda god plass
eneste minuset på tfk er kurven under ja, er ikke så lett å komme til når sportsdelen er på,og vognen er i full liggestilling. mn,er en baggatell suns jegelsker vogna såååå mye, aldri om jeg hadde gått tilbake til 4 hjuling igjen.
Er en kjempe stødig vogn![]()
Åh! Så fint å høre fra noen som har vognaGanske så sikker på at det blir tfk ja, spesielt etter det du forteller her! Gleder meg veldig til å trille vogn igjen
![]()
Høres bra utJeg er veldig usikker på vogn. Liker veldig godt tfk joggster twist. Mye pga den store bagdelen..men, er litt usikker på hvordan den er å trille i snø med tanke på at det er en trehjuling. Ellers blir det vel en eller annen Emmaljunga vogn tenker jeg
Hadde forresten en vogn som var veldig lik den du skal ha Sjefshoppa sist, den er jo veldig god og solid og jeg var innmari fornøyd med at det er så god plass under vogna! Det er jo forresten også et minus med tfk vogna har jeg skjønt...
et tips om du ikke vet om det, så selges TFK joggster twist MYE rimeligere på kiddies.24.de
de leverer raskt, og er ikke toll på barnevogn, mange jeg kjenner har bestilt der ifra, mange tusen å spare![]()
Jeg synes Simo vognene er fine, liker at de ser stødige ut og god plass både oppi og under. Men når man skal ha den i bil, evt ha med på fly osv, så tar den vel mye plass? Har aldri hatt vogn før, så vet ikke om det blir et problem... Vi kommer til å bo på landet så vi trenger ikke en liten snedig vogn til å ha med på buss, rundt i by og sånn. Men er jo greit å ha den med på reise når vi besøker familie og sånn.
Jeg synes Simo vognene er fine, liker at de ser stødige ut og god plass både oppi og under. Men når man skal ha den i bil, evt ha med på fly osv, så tar den vel mye plass? Har aldri hatt vogn før, så vet ikke om det blir et problem... Vi kommer til å bo på landet så vi trenger ikke en liten snedig vogn til å ha med på buss, rundt i by og sånn. Men er jo greit å ha den med på reise når vi besøker familie og sånn.