Barnevogntips

Tindo

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Mailykken 2025
Jeg trenger tips til hva slags vogn vi skal kjøpe. Siden det er mer enn ti år siden sist vi kjøpte må jeg ha litt hjelp fra noen som har litt mer peiling. :angelic:

Mine kriterier er:
-Både vognbag og sportsvogndel
-Lett å ta inn og ut av bil
-Litt solide hjul, siden vi bor på landet
-må kunne kjøpes brukt

Tfk er super! Der har du hardbag, multix bag(kan være både bag og sittedel og ha vendt mot og fra deg) og sittedel som kan brukes lenge!
Denne er super å trille i snø, grus, gress, butikk osv! God demping og håndbrems som er et must i grusbakker. Er også mange der ute som har god pris brukt. Også er den lett å slå sammen og tar ikke for mye plass i bilen, er også kjempelett å låse forhjulet og ta det av for å spare plass.

Tfk er super! Der har du hardbag, multix bag(kan være både bag og sittedel og ha vendt mot og fra deg) og sittedel som kan brukes lenge!
Denne er super å trille i snø, grus, gress, butikk osv! God demping og håndbrems som er et must i grusbakker. Er også mange der ute som har god pris brukt. Også er den lett å slå sammen og tar ikke for mye plass i bilen, er også kjempelett å låse forhjulet og ta det av for å spare plass.
TFK var faktisk den forrige vognen vi hadde! Ble så godt brukt at den faktisk havnet på gjenbruksstasjonen til slutt.
Problemet med den var at den kanskje var litt stor og tung og at dekkene punkterte veldig ofte når vi bodde i byen. Men skal sjekke ut de litt nyere modellene, kan jo hende eget har skjedd noe siden 2013. :knegg:

Vi hadde Stokke Trailz med forrige. Begynner å bli ek stund siden og den har gått ut av produksjon. Men ser mange selger den brukt. Den ser stor ut, men jeg syntes den var enkel å legge sammen og ha med i bil, veldig enkelt å ta av hjulene.
Jeg tenker også mye på vogn om dagen :laughing002 Vurderer Uppababy Vista v3 eller Cybex talos Lux. De får man jo ikke kjøpt brukt da. Men tror de fyller de andre kriteriene dine, og ikke aller verst pris på Cybex Talos hvertfall!

Back
Topp