Barnevognsvalg

Bubblebliss

Andre møte med forumet
Jeg lurer veldig på hvilken barnevogn jeg skal velge i barnevognsverdenen, jeg har disse kriteriene: Den må ha vendbar sittedel, luft- eller skumfylte hjul, lang rygg på sittedelen, romslig vognbag, og ikke koste altfor mye (gjerne ikke mer enn 5000). Er det noen som har tips og råd så tar jeg imot med takk!:happy:

Vi har babyjogger city premier (4. vognen :P) og dette blir nok siste :D Kjempe fornøyd! Men oppfyller ikke kravet ditt angående hjul, dog kan du kjøpe andre hjul og bytte ut :)

Vi har babyjogger city premier (4. vognen :p) og dette blir nok siste :D Kjempe fornøyd! Men oppfyller ikke kravet ditt angående hjul, dog kan du kjøpe andre hjul og bytte ut :)
Takk for tips! Hva slags hjul er det på denne? Og synes du det er en god og solid vogn? (Til litt trilling i skog o.l.) :)

Takk for tips! Hva slags hjul er det på denne? Og synes du det er en god og solid vogn? (Til litt trilling i skog o.l.) :)

Ahh, vet ikke hva det kalles jeg. Men de er harde og kan ikke fylles.

Jeg triller overalt, men merker så klart at dempingen kunne vært bedre når jeg er ute på ulendt terreng. Men syns det går veldig fint :)

Vil anbefale å kjøpe brukt om pris også er viktig da barnevogner er dyrt..

Vi kjøpte en Emmaljunga Edge Duo til 3500, den har hatt to eiere og var pent brukt til to barn. Var en bekjent som la den ut til salg på Facebook. Jeg vil anbefale å melde seg inn i lokale kjøp/salg-grupper. Se om det er en egen gruppe for barneting.

For meg var pris viktig, samtidig som funksjon og kvalitet også måtte være på plass. Jeg har ingen ting imot å kjøpe brukt, så lenge ting er pent brukt og ikke ser tydelig slitt ut. Har skaffet mange av babytingene rimelig eller gratis på den måten.

Vi kjøpte en Emmaljunga Edge Duo til 3500, den har hatt to eiere og var pent brukt til to barn. Var en bekjent som la den ut til salg på Facebook. Jeg vil anbefale å melde seg inn i lokale kjøp/salg-grupper. Se om det er en egen gruppe for barneting.

For meg var pris viktig, samtidig som funksjon og kvalitet også måtte være på plass. Jeg har ingen ting imot å kjøpe brukt, så lenge ting er pent brukt og ikke ser tydelig slitt ut. Har skaffet mange av babytingene rimelig eller gratis på den måten.

Ja, brukt er fint, problemet mitt er at vogner med med mine kriterier er ofte ganske dyre når de selges brukt også hehe. Men jeg har skjønt etter mye leting at den perfekte vognen fins nok ikke, det er sikkert forbudt å lage en!:laughing002:sad010

Brukt Emmaljunga ❤️

Jeg kjøpte en Emmaljunga Mondial Deluxe nesten helt ny (brukt totalt under 10ganger) for 7500. Kjempefornøyd! Men man får dem billigere også :)

Jeg kjøpte emmaljunga super viking, under 1 år gammel og ubrukt bag: 3300,-
Må kjøpe myggnett, regntrekk, stelleveske utenom. Vedig fornøyd med kjøpet, og håper jeg fortsatt er det når barnet kommer :)

Anbefaler en titt på Finn.no:)

Jeg tror kanskje du må vurdere å kjøpe brukt dersom du skal ha alle kriteriene samt den prisen :-)
Ønsker du tre eller fire hjul?
Husk også at det kan vere greit å ha mulighet til å vende sportsdelen både mot deg og fra deg. Veldig greit å kunne ha babyen vent mot seg i starten når man akkurat har byttet til sportsdel :-)

Høres ut som emmaljuna men da en brukt en for får ikke en ny for 5000 kr. Ligger mye fint på Finn.no

Jeg tror kanskje du må vurdere å kjøpe brukt dersom du skal ha alle kriteriene samt den prisen :)
Ønsker du tre eller fire hjul?
Husk også at det kan vere greit å ha mulighet til å vende sportsdelen både mot deg og fra deg. Veldig greit å kunne ha babyen vent mot seg i starten når man akkurat har byttet til sportsdel :)
Ønsker fire hjul og vendbart sete ja! Glemte mye viktig her ;)

Ville nok valgt emmaljunga da. Hadde de samme kriteriende men mamma måtte være med å bestemme siden hu betalte. Endte med en brio smile og angret lenge, heldigvis var den av det store partiet i 2013 som var ødelagt så vi byttet den inn i en emmaljunga edge duo med svingbare hjul. Elsker den emmaljunga vogna og fikk da endelig drømmevognen. Vil anbefale deg å dra til ett barnevogn butikk og se hva du liker. De fleste vogner blir solgt brukt og billigere men da har du fått prøvd og sett dem på nært hold først.

Back
Topp