Barnevognskiltet..

Ida&Linn

Gift med forumet
Har dere fått skiltet fra babybonus? Vi fikk det i går. Kjempefint!! Så nå henger det på veggen inne på rommet til ida.. ble litt tøft igrunn. [:D] (det passer ikke til den vognen vi har..)

Ja, det har vi fått. Tenkte på å henge det på romdøra til Eskil. Har allerede ett på vogna.

Jepp fikk i går. Hang det på vogna med en gang. Kjempefornøyd!

jeg fikk det oxo i går... å må bare si at jeg ble KJEMPE fornøyd altså!!![:)] kan ikkje skjønne at folk klaget på det derre[8|] det er jo tross alt gratis!!!

ORIGINAL: twgirly88

jeg fikk det oxo i går... å må bare si at jeg ble KJEMPE fornøyd altså!!![:)] kan ikkje skjønne at folk klaget på det derre[8|] det er jo tross alt gratis!!!

Vi fikk oxo skiltet i går. Var kjempefint. Hang det på vogna med en gang![:)]

vi har også fått det.. og jeg synes det var perfekt at det var litt lite for da fikk jeg plass til begge skiltene på vogna.... så nå cruser vi byen og er så tøffe!!!![:D]

Mitt er for lite til vogna det[&o] /har emmajunga edge) Men Syntes det var skikkelig fint da.

Finest hvis barnet har laaangt navn.. hihih

jeg fikk på mandag

ORIGINAL: stavanger83

Har ikke fått enda.....[:(][:(][:(]

Ånei..Var gamle adr min som var registrert der. Kn det hende jeg ikke får det da?[&o]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

ORIGINAL: Mammatiladrian

Ånei..Var gamle adr min som var registrert der. Kn det hende jeg ikke får det da?[&o]

Det blir vel videresendt fra posten?
Håper det..

ORIGINAL: Mille84

Jepp fikk i går. Hang det på vogna med en gang. Kjempefornøyd!

Hmmm...Jeg får det ikke jeg [:'(][:'(]

Back
Topp