Barnevognmafiaen

Love4two

Forumet er livet
Siden vi blir den nye barnevognmafiaen, så for at vi ikke skal gå til angrep på hverandre må vi kjenne hverandres barnevogner igjen. Så hvilken model har du?

Jeg har en Emmaljunga Classic Duo, Svart, 2006 model, med Classic Chrom understelle. Ikke til å tulle med, så vær på vakt [8D]

Ikke til å tulle med den heller ser jeg [;)] Dette vil bli en sterk barnevognmafia, det er sikkert og vist [8D]

Ja vist, skal vi skremme så må vi vise at vi er tøffe og ikke viker unna på fortauet [;)]

Vi gjorde opprør mot kjøpepresset og kjøpte ei Simo kombivogn fra --- tja, kanskje rundt 1989? [:D] På loppemarked for 30 kroner. Men så kjøpte vi splitter ny bag til, som passer oppi. Det som er ekstra bra, er at denne vogna faktisk får plass i bagasjerommet på bilen vår, og det er ikke stort, skal jeg si dere! [;)]

Vi skal ha representanter i hele landet og de skal være unge som litt eldre [:)]

Jeg har en vogn med et forferdelig teit navn[&o] men den er kul!!
Kommer med bilde etterpå.
Min mor som har kjøpt den av en venninne.

Kødder ikke med vogna mi asså[:@][:D][:D]

Vi har en Emmaljunga Smart Duo, svart med classic chrom understell, 2006 modell.

Nei her skal ingen vogner køddes med, for stakkars den som måtte være så dum å prøve... [:D] Da samler troppen seg og går til aksjon... Med all sin skrekk og gru [:-]

Vi har kjøpt Quinny Freestyle 3XL Comfort 2006 modell. Har kjøpt bag også til.

vi har simo kombivogn vi 06 modellen! den er blå og såååå fiiiin[:)] gleder meg bare til å få noe enda finere å putte oppi den[;)]

vi har denne vi: emmaljunga sport combi, svart , med High Strenght Steel understell...

Her i huset har vi kjøpt en mørke blå  simo duo vogn.. 2005 modell [:D]

Ok, her er vogna mi..

Jauda... ikke sett noen med maken vogn.. hmm..
Har lyst til å kjøpe en ny,men da blir nok min mor litt såret..
Den gjør nok nytten sin og jeg skal kjøpe en kjempe kul sportsvogn senere[;)]

Her er vår SIMO Kombi 2006 modell Extra... :

[:D]

ORIGINAL: Rosapute

Den har jeg aldri sett før. Kult med K for Kian da[:)]

Hihihi... tenkte jeg ikke på en gang.

ORIGINAL: Dorothy_1

Skal ha en slik en jeg også [;)]

Er lov komme fra Oslo og være med?Æ har noe bil sjå æ kan kom sjø

Har en Teutonia Mistral, i grått/sort olastoff :) med fire hjul,,,,,brum brum!

ORIGINAL: ildrii

ORIGINAL: Dorothy_1

Stilig... Vennina mi har 2 døttre og har hatt vogner til dem, Men hun sah at dette var den fineste vogna hun hadde sett.....
Er også veldig greit at det er sånt håntak som man kan skyve andre veien på den... [:D]

Skal ha en slik en jeg også [;)]

Jenter, her var mange tøffe donoinger. Gjett om vi skal rule i gatebildet [:D] Alle som ønsker å skremme fotgjengerne i Lillestrøm sentrum er velkommen. Kanskje Juli-Barnevognmafiaen kan arrangere liknende turer i andre deler av landet, så spre gjerne litt skremsel der dere bor. Ingen kødder med mafiaen i verken nord eller sør [8D]

Back
Topp