NestenGal
Andre møte med forumet
Jeg har laget et kjempeproblem utifra noe veldig enkelt,og jeg har ingen venninner som kan relatere så jeg må blåse ut her i håp om at noen forstår og kan hjelpe.
Mannen og jeg skal snart begynne prøving på baby nr 3. Dette blir en nøye planlagt attpåklatt
Jeg hadde barnevogn dilla med de to første, og det drev mannen til vanvidd! Så jeg har lovet at vi ikke skal ha så mange vogner denne gangen. Så jeg har begynt å kikke litt for å treffe riktig denne gangen. Jeg har to drømmevogner, en til over 20k og en til rundt 6k, så valget er forsåvidt enkelt. Det er bare det at vogna til rundt 6k plutselig er helt håpløs å få tak i!
Og da kommer problemet mitt, jeg går meg fullstendig vill i jungelen av vogner!
Jeg ønsker en vogn med liggemål på minst 80cm
En vogn med, helst, tre hjul,men svinghjul er viktigst.
Sittedelen må kunne vende begge veier
Den må føles stødig og god å trille.
Anyone? Jeg har nettopp lært at jeg er ekstremt seig og ikke endrer ønskene mine så lett (6k vogna har jeg sett på i nesten 6 år!) så jeg håper virkelig noen her kan hjelpe meg med å finne en erstatter for drømmevogna mi
Crescent Trike er for øvrig vogna jeg prater om
Mannen og jeg skal snart begynne prøving på baby nr 3. Dette blir en nøye planlagt attpåklatt

Jeg hadde barnevogn dilla med de to første, og det drev mannen til vanvidd! Så jeg har lovet at vi ikke skal ha så mange vogner denne gangen. Så jeg har begynt å kikke litt for å treffe riktig denne gangen. Jeg har to drømmevogner, en til over 20k og en til rundt 6k, så valget er forsåvidt enkelt. Det er bare det at vogna til rundt 6k plutselig er helt håpløs å få tak i!
Og da kommer problemet mitt, jeg går meg fullstendig vill i jungelen av vogner!
Jeg ønsker en vogn med liggemål på minst 80cm
En vogn med, helst, tre hjul,men svinghjul er viktigst.
Sittedelen må kunne vende begge veier
Den må føles stødig og god å trille.
Anyone? Jeg har nettopp lært at jeg er ekstremt seig og ikke endrer ønskene mine så lett (6k vogna har jeg sett på i nesten 6 år!) så jeg håper virkelig noen her kan hjelpe meg med å finne en erstatter for drømmevogna mi
Crescent Trike er for øvrig vogna jeg prater om