Barnevognjungelen

NestenGal

Andre møte med forumet
Jeg har laget et kjempeproblem utifra noe veldig enkelt,og jeg har ingen venninner som kan relatere så jeg må blåse ut her i håp om at noen forstår og kan hjelpe.

Mannen og jeg skal snart begynne prøving på baby nr 3. Dette blir en nøye planlagt attpåklatt :laughing002

Jeg hadde barnevogn dilla med de to første, og det drev mannen til vanvidd! Så jeg har lovet at vi ikke skal ha så mange vogner denne gangen. Så jeg har begynt å kikke litt for å treffe riktig denne gangen. Jeg har to drømmevogner, en til over 20k og en til rundt 6k, så valget er forsåvidt enkelt. Det er bare det at vogna til rundt 6k plutselig er helt håpløs å få tak i!
Og da kommer problemet mitt, jeg går meg fullstendig vill i jungelen av vogner!
Jeg ønsker en vogn med liggemål på minst 80cm
En vogn med, helst, tre hjul,men svinghjul er viktigst.
Sittedelen må kunne vende begge veier
Den må føles stødig og god å trille.

Anyone? Jeg har nettopp lært at jeg er ekstremt seig og ikke endrer ønskene mine så lett (6k vogna har jeg sett på i nesten 6 år!) så jeg håper virkelig noen her kan hjelpe meg med å finne en erstatter for drømmevogna mi ❤️

Crescent Trike er for øvrig vogna jeg prater om

Hmmm, sikker på at du ikke får tak i den vogna du ønsket? De har den på lager på adlibris( av alle steder) av ulike varianter. Jeg fikk i alle fall lagt den i handlevogn etc:-)

Ellers har jeg ikke noen særlig råd dessverre.

Selv har jeg emmaljunga superviking og er kjempefornøyd med den, men aner ikke om den oppfyller evnt krav du har.

Lykke til!

Kjenner ikke til den vogna, men forstår viktigheten av riktig vogn :)
Har hatt noen få også jeg med 3 barn og uten bil i perioder ;) da blir vogna liksom bilen vår og MÅ være ordentlig!

Hvad med å prøve å finne brukt?

Hva med å finne en pent brukt bugagaboo buffalo? Mange fine på Finn. Kjøpte akkurat min brukt derfra og er superfornøyd! Den har større hjul forran enn fox(som er den nye modellen og «erstatteren» til buffalo). Denne har stor bag, svinghjul forran, og sittedelen kan vendes begge veier. Den er god og stødig, lett, tar lite plass når den er sammenfoldet, pluss at du kan få adaptere til å feste bilsetet i understellet på vogna :)

Jeg er en emmaljunga fan og ha to edge duo vogner, Med både faste og svingbare hjul. Har også Brio smile som er mer som du beskriver og din drømmevogn. Den er også like billig. Men nå heter den vel Britax smile. Kjøpte vår første Brio smile i 2013 men den var desverre en av mange i ett ødelagt parti, så kjøpte brukt 2014 modell for 2 år siden.

Back
Topp