Barnevognhuset Rudo

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Noen som kjenner til dem? De vil ha betalingen på forskudd.. Men jeg kjenner jo folk som har betilt der fra så jeg regner med det går bra. Pluss at jeg har jo mailer i tilfelle det skulle skje noe.. HVa jeg skal ha og hva prisen er.. Kontonr. og alt..

Skal jeg bare peise på eller? :P

Eg anar ikkje eg, aldri hørt om dem. Håper nokon her inne kan svara deg og du kan jo spør på generelt også? [:)]

Hmm. Kanskje.. ? :P 

"Barnevognhuset Rudo er Oslos største barnevognforretning, med mer enn 60 års erfaring i bransjen. Vi fører et bredt sortiment innen alt av babyutstyr fra markedets ledende leverandører." fant dette på nett også når jeg googla det :P

Da har jeg bestilt vogn :O Jeg har alt på mail, pluss at jeg kjenner noen som har bestilt der fra.. Åh, forhåentligvis en mindre ting å tenke på[:D]

Emmaljunga City Cross med city bag og alt utstyret :P I funny rings ;P Håper jeg blir fornøyd i allefall [:D]

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

ORIGINAL: Sl0th

Emmaljunga City Cross med city bag og alt utstyret :P I funny rings ;P Håper jeg blir fornøyd i allefall [:D]

Åå.. Jeg synes den funny rings er fin jeg.. Moro med litt sånn som ikke alle andre har heller[:D]
Gratulerer med vogn da

Akkurat derfor jeg ville ha den :P Jeg hater å ha ting som alle andre har! :P Jeg har foreksempel ønsket meg bergansjakke så lenge jeg kan huske (vet ikke hvor lenge de har vært i salg da). Hvertfall 5- 6 år tror jeg.. (uten at jeg vet sikkert) men så plutselig når jeg endelig hadde rå å kjøpe så ble det jo skitpopulært og alle sammen hadde det.. Så nå vil jeg ikke ha det mer :P

Takk takk:D Gleder meg kjempemye til å få den [:D][:D]

Jeg bestilte vugge til Isabell der, og det gikk kjempefint. Kjapp levering og jeg ble veldig fornøyd med kjøpet :o)

Back
Topp