Barnevognerfaringer

Kløveress

Betatt av forumet
MAI 2013
Hei!
Hvilken barnevogn har du?
Anbefaler du den?
Hva var bra og hva var ikke så bra?

Til storebror hadde vi først Emmaljunga City Cross som vi kjøpte brukt og som var veldig sliten. Så kjøpte vi en Bumbleride sportsvogn som var helt super. Lett og god å trille og bære (bar opp fire etasjer for å sove på verandaen i den). Men vi sleit den fullstendig ut. Fylte den for tungt og kjørte både i skog og i trapp
wink.gif
Så den knakk plutselig etter nesten tre år. Da var vi ferdige med vogn, så det var greit.

Nå er det småsøsken på vei og jeg lurer på om jeg vil ha TFK med multi-x-bag. Da får jeg trehjuling, som jeg elsket med bumbleriden, og jeg får en solid vogn som tåler litt tøff bruk. Dessuten gir multi-x-baggen meg mulighet til å ha barnet sittende mot meg.

Er det noen andre som har erfaring med TFK?
Den virker større og tyngre enn Bumbleriden..

Jeg hadde tfk med første, men kun som sporstvogn, så kan ikke uttale meg om bag, og kan heller ikke sammenligne med bumbleride siden jeg ikke har testa den. Men den er veldig god å trille og tåler mye forskjellig underlag feks pga lufthjul. Den snur greit og er veldig stor! Altså sittedelen. Jeg gikk fra emmaljunga classig med cc bag til tfk, så jeg følte jo at tfk var en "lett" vogn i forhold, men når jeg ser på kg så skilte det ikke så mye.

Har bugaboo buffalo og hadde ikke kjøpt den på ny, tung å legge i sammen

Vi har også hat Bumbleride, knall god vogn! Og den nye har en del gode forbedringer.
Vi har Bimbleride søskenvogn nå.

Samt vi har:
Babyjogger city elite og Stokke trailz

Men har helt klart vært mest fornøyd med Bumbleride..

Har også hat Bugaboo cameleon+ to triller.

Back
Topp