Barnevogner

mocca82

Elsker forumet
hvilke er best? Hva har dere? Hva er dere mest fornøyd med? Hva tenkte dere på når dere skulle kjøpe en?
Legg gjerne ved bilde

Eg hadde emmaljunga edge duo, og synst det var ei knall vogn! MEN neste gang skal eg ha den 3 hjulingen til emmaljunga, knall lett vogn[:)] Iforhold hvertfall!

hvilke er best?
Blant "bestselgerne" er kvaliteten ganske lik, så det er bare smak og behag.
Hva har dere? Har hatt to stk. Simo kombi og nå har vi Bugaboo Cameleon. Har hatt Emmaljunga Duo Edge på prøve.

Hva er dere mest fornøyd med?
Begge de jeg har eid er suverene vogner på sitt vis. Det eneste jeg savner fra Simoen er plassen under og vuggefunksjonen. Har også hatt en trehjuling fra et merke jeg ikke husker. Den ble brukt en liten periode, så rett og slett kasta...
Emmaljungaen sniffa jeg ikke på etter å ha prøvd.

Hva tenkte dere på når dere skulle kjøpe en?
Plass til barnet, kvalitet på deler og utførelse, komfortabel for barnet å sitte/ligge i og for de voksne å trille.
God plass til barnet med vinterpose og påkledning, lett å få med i bil og lett å oppbevare. Vi er også tur-trillere heller enn kjøpesentertrillere, og det hadde også litt å si. Derfor valgte vi Simo først. Nå skal vi prøve Bugabooen med bag, så det gjenstår å se, men vi har brukt den som sportsvogn i 2 år nå og er fornøyde så langt.

Legg gjerne ved bilde

Har har Simo Dou,Brio Kombi og Emmaljunga Duo.
Brioen likte jeg ikke
Simo vogna var knall god med stor bag men ei tung vogn.
Emmaljunga er den jeg altid kommer tilbake til,den er litt røff i stilen,god bag og veldig behagelig og trille både på asfal,grus og stier.

Back
Topp