barnevogner....

Silly

Elsker forumet
er det noen som kan anbefale noen greie vogner...? jeg har ikke peiling på hva jeg vil ha, så det kommer til å bli vanskelig, så kunne trenge litt hjelp....[8|][:D]
det må jo være en jeg kan bruke fra nyfødt og utover da.....

kikka litt på emmaljunga egde duo, den var jo absolutt ikke verst! detta blir fryktelig vanskelig![:D]

Jeg vil absolutt anbefale simo kombi [:)] Link til simo sine sider: www.simo.no

Jeg synes simo sin er bedre og trille en emmaljunga sin og så er det gooood plass i baggen på simo sin vogn [;)]

signerer de andre over her som anbefaler EMMALJUNGA EDGE DUO[;)]

Stokke xplory, bugaboo cameleon, teutonia spirit s3

ORIGINAL: ¤maija

Jeg vil absolutt anbefale simo kombi [:)] Link til simo sine sider: www.simo.no

Jeg synes simo sin er bedre og trille en emmaljunga sin og så er det gooood plass i baggen på simo sin vogn [;)]

signerer denne. den er bare helt genial. lett å bære ut og inn i bil, lett å  slå sammen, lett å trille uansett føre... lykke til med valget, blir nok bra uansett[:)]

Bugaboo Camelon!

ORIGINAL: lille_blomst

Emmaljunda edge duo!
fantastisk vogn!

solid og stødig. og fine å se på. store romslige bagger.

må si meg helt enig [:)]

ORIGINAL: Mayen82

signerer de andre over her som anbefaler EMMALJUNGA EDGE DUO[;)]

Skulle jeg kjøpt vogn i dag, ville jeg kjøpt Emmaljunga city-cross med city-bag. Liten og snerten, mange fine farger og romslig bag! Har hørt så mye positivt om den, og den er så fiiiin!

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

synes duo edge vogna ser god ut å trille, og romslig og sånn, men er litt diger og klumpete etter min smak...

har no noen kriterier? da er det lettere å finne en vogn :)

må den være så pass liten at den lett går inni bakrommet på en bil? skal du ta mye buss?
trenger du en som er lett å gå i butikker med? eller er du ute etter en tur vogn som passer bra på grus o.l.?
svingbare hjul? 3 eller 4 hjul?
kombi eller duo? eller vil du ha bagvogn og kjøpe ny sportsvogn etterpå?
prisklasse?
ønsker du en lett vogn?
mye eller lite fjæring?

masse å tenke på her :P

selv er jeg endt opp med favorittene brio happy og teutonia fun. etter mange utprøvninger.

Vi har kjøpt OTH vogn. Gleder meg sånn til å ta den i bruk[:D]

Back
Topp