Barnevogner

Christine1986

Betatt av forumet
Er nysgjerrig på åssen vogn dere kunne tenkt dere ☺ med min første som må er 8 år hadde vi Emaljunga. Nå ønsker jeg meg en letter og sportsligere vogn. Kikket på babyjogger, og Tfk

Tenker også veldig på TFK, men har ikke bestemt oss enda. Har trillet endel på både mountain buggy og TFK, og liker begge disse, men synes bare TFK har en god mulighet for å ha baby vendt mot meg når h*n vil opp og se litt. Vil uansett ikke ha en firehjuling, da jeg synes disse er tyngre å trille sammenlignet med trehjulinger. Er heller ikke så begeistra for firehjulinger med svingbare hjul. Må også ha en som kan regulere håndtaket høyt, da pappaen veldig lang.

Tenker også veldig på TFK, men har ikke bestemt oss enda. Har trillet endel på både mountain buggy og TFK, og liker begge disse, men synes bare TFK har en god mulighet for å ha baby vendt mot meg når h*n vil opp og se litt. Vil uansett ikke ha en firehjuling, da jeg synes disse er tyngre å trille sammenlignet med trehjulinger. Er heller ikke så begeistra for firehjulinger med svingbare hjul. Må også ha en som kan regulere håndtaket høyt, da pappaen veldig lang.
TFK er kjempe fin men (ihvertfall når jeg hadde den) ryggen blir altfor kort :(

TFK er kjempe fin men (ihvertfall når jeg hadde den) ryggen blir altfor kort :(

Mener jeg har lest at tfk har blant den lengste rygglengden på markedet?

http://shoppemamma.com/2012/05/hvor-lang-liggelengde-er-det-pa/

Denne oversikten er ikke helt ny, men vil tro de ikke har laget ryggen kortere. Det kan jo ha blitt oppgradert siden du hadde vogna :) det er hvertfall en av grunnene til at jeg synes den er et godt alternativ, da den grunnet rygglengde mest sannsynlig kan brukes hele vognperioden :)

Ja 3 hjuling er noe jeg lommer til å gå for. Har også sett på Britax vogn. Men må nok ut i butikker og de og prøve. Moro

Sikler litt på Stokke Trailz ❤️ Men såååå dyr.... :(

Emmaljunga mondial deluxe har vi og er veldig fornøyd, men den er litt stor sånn med tanke på bil osv, er vel det eneste minuset, ellers er den veldig god å trille, stødig og romslig☺️

Vi har Bob revolution, men må muligens kjøpe søsken vogn da storebror fyller 2år litt etter termin :-) Da blir det å ha hans vogn i bhg så lenge han trenger å sove der, så selger vi søsken vognen når han ikke bruker vogn mer og går tilbake til Bob vognen :-)

Vi har babyjogger! Kjenpefornøyd! Bruker den enda til 3-åringen! Lett å kjøre, lett å legge sammen og tar liten plass. Perfekt både på byturer og i ulent terreng :)

Skal ha Mountain Buggy. Viktig med en lett vogn som er enkel å slå sammen for meg. Den nye modellen har også blitt 10cm kortere i rammen og det finnes en ekstra del der du kan barnet mot deg. Veldig god å trille :)

Vi skal ha babyjogger city elite + en dypvogn som skal være sovevogn på terassen :)

Har babyjogger city elite mini Gt etter nr 2. Skal ha den denne gangen også, men må ha en søskenvogn i tillegg da minstefrøken ikke er fylt 2 år engang når baby blir født . Så må ha søskenvogn til og fra barnehagen.

Er et evig virvar i antall vogner som finnes rundtom. Gruer meg skikkelig til å måtte bestemme meg, men er heldig som har ei venninne jeg skal besøke og prøvetrille lille gutten hennes. Ho har tre forskjellige, har lyst å ha ei superlett, med god plass, og kjempepraktisk :) men heldigvis leeeenge igjen. Fått mange gode tips me ho venninna at ikke kjøpe for mye før behovet melder seg.. Går heller an å spare penger og heller investere i kvalitet i det en virkelig trenger.. Haha og så impulsiv jeg er så klarer jeg neppe å holde meg fornuft :)

Nå har jeg reklamert over alt for baby jogger city elite, først hardbagen deretter sportsdelen. Strålende fornøyd. Hehe

Back
Topp