barnevogner

Jeg har den jeg hadde til førstemann :)
Tror jeg, i alle fall.. Skal ta den frem når det blir litt mer vår, for å se.
Det er en emmaljunga smart (tror jeg ) duo kombi. Funker godt til vårt bruk. På de elendige veiene og gatene her i byen, og med de vintrene som er her, trenger vi en 4-hjuls, stødig og kraftig vogn :)

Hehe, jeg skal ha en hovedvogn + at jeg skal kjøpe en søskentrille til byturer osv :) 
Jeg synes det er dyrt nok å kjøpe en og er veldig sikker på vognen jeg skal ha. Den har igrunn alt jeg er ute etter, så da trengs bare en :) 
Skal bestille om et par uker, må bare finne ut hvilken farge jeg vil ha først ;)

Vi har ikke fått vogna ennå, men har bestilt en TFK Joggster Twist i sjokoladebrun og gleder oss veldig til å få den! Er visst bygd av tyske ingeniører og har nok tekniske finesser til at til og med mannen gleder seg - hehe ;)

OptimistHoppa skrev:
Vi har ikke fått vogna ennå, men har bestilt en TFK Joggster Twist i sjokoladebrun og gleder oss veldig til å få den! Er visst bygd av tyske ingeniører og har nok tekniske finesser til at til og med mannen gleder seg - hehe ;)

Ooo, kan ikke du gi rapport når du får den da? Om fargen er fin og sånn ?

Har en emmaljunga mondial duo som vi kjøpte til førstemann (2009). Den er god som ny enda så den blir brukt til nestemann også.

Jeg har kjøpt ny Brio Go denne gangen. Med de to andre hadde jeg emmaljunga duo ettellerannet. Den er egentlig like fin, men den er fra 2002 og veier 150kg eller noe :P Dette blir siste ungen, og da ville jeg unne meg en vogn som jeg virkelig hadde lyst på. Gleder meg til å ta den i bruk!

Vi har ikke kjøpt enda, men regner med å kjøpe enten;
Emmaljunga City Cross eller
Emmaljunga Nitro City

Vi bor i 3 etasje, så for oss passer det best med sportsvogn med bag oppi =)

LittleMonkey skrev:

OptimistHoppa skrev:

Ooo, kan ikke du gi rapport når du får den da? Om fargen er fin og sånn ?

Det kan jeg gjøre! Håper vi får en tlf om at den er på plass for avhenting til uka :D

MaryLou skrev:
Vi har ikke kjøpt enda, men regner med å kjøpe enten;
Emmaljunga City Cross eller
Emmaljunga Nitro City

Vi bor i 3 etasje, så for oss passer det best med sportsvogn med bag oppi =)

Vi har kjøpt emmaljunga city cross (brown flower) gleder meg veldig til å ta den i bruk!

Jeg valgte ikke nitro city pga om vinteren er det som regel mye snø her, og da ville jeg ikke ha små hjul.
Men hadde jeg fått hva jeg ville gratis så hadde jeg tatt en av hver, nitro til sommer/vår, kjøpesenter ol o city cross til skog/mark, vinter ol :)

Vi har en emmaljunga edge duo etter lillegutt. Den er så god som ny, så bruker den nå også. Skulle nok gjerne hatt en mye lettere og nettere vogn, men har ikke råd til det nå siden vi har kjøpt ny bil. Og så har vi en sump trille som man også -kan- kjøpe bag til... Men den har små fremhjul, og er ikke så god på vinterdøre.. Dessuten har vi hund, og trenger en stødig vogn. Men angrer på at jeg ikke brukte mer tid på å velge vogn sist gang... Emmaljungaen er egentlig altfor stor og tung for meg...

Vi har kjøpt TFK Twinner Twist Duo denne gangen. Har jo ikke prøvd den annet enn litt frem og tilbake i gangen, men det virker grei. Håper vi blir fornøyde med den :) Kommer nok til å kjøpe en tvillingtrille til å ha i bilen etterhvert også, men det blir ikke før de er over i sportsvogn :) Storebror har 3 vogner stående, og jeg har vært fornøyd med alle til hvert sitt bruk.

Har tfk joggester twist. Har den etter nr og var veldig fornøyd med den da:)

over-lykkelig skrev:
Har tfk joggester twist. Har den etter nr og var veldig fornøyd med den da:)

Altså etter nr 2 skulle det være:)

Vi skal bruke samme som til førstemann. En TFK Joggster 3, med store joggehjul. Kjempefornøyd med den. Og den ser nesten ikke slitt ut:) 

Vi har bestillt Bugaboo Donkey da kommende storebror fyller to år tre dager etter termin med kommende "forundringspakke" - går mye tur, til og fra jobb og bhg - så vi trenger søskenvogn denne gang. Da virker Donkey så kjekk, siden man kan bruke den både som enkel - og dobbeltvogn. Skal hente den i april :)

Til kommende storebror hadde vi denne, som nå skal selges(med tungt hjerte) + div utstyr :)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33627602

Har en emmaljunga citycross med citybag som vi bruker igjen :) Elsker den :) 

åsså er vi på leit etter søskenvogn :) 

Vi har kjøpt emmaljunga city cross med soft bag. Gleder meg til å ta den i bruk :)

vi har også kjøpt bugaboo donkey, genialt:) Da får vi både søskenvogn og enkelvogn!

Back
Topp