barnevogner

~Lisbeth83~

Forumet er livet
er ikke helt inne på dette...
men hva er forskjell på bagvogn,sposrtsvogn,trille osv??
hvilken type har dere?
å hvilke erfaringer har dere?
hva anbefaler dere?

bagvogn, da har du bare bagen, brukes til små barn som ligger. Må byttes ut i en sportsvogn når barnet etter hvert sitter...ca 6 måneder.. Så er det kombivogn der du får bagvogn som du kan bruke som bærebag, og sportsvogn.. veldig greit, men de fleste kjøper en sportsvogn eterhvert fordi sportsvogn delen på kombien kan gjerne bli litt stor og klumpete.. Dette ble veldig rotete, håper noen kan forklare bedre enn meg

Vil forresten bare anbefale Emmaljunga, som jeg har. Er sinnsykt fornøyd med den vogna!!![:)][:)]

Jeg har brukt kombi vogn og etter på rundt 1-1 og 1/2 år har jeg heller kjøpt en mindre trille vogn. Der kan de kun sitte.[;)]

Når jeg kjøpte vognen til min datter så kjøpte jeg kombivog.
Bagvogn og sportsvogn er to forskjellige vogner som du begge har bruk for. Bagvogn først, når babyen bare ligger og så sportsvogn når den begynner å sitte.
Kombivog er bag- og sportsvog i ett, men bagen i en kombivog er litt mindre enn i vanlig bagvogn.
Trille er hva man bruker når barnet går selv, finner også triller som du kan bruke istede for sportsvogn.

Råder deg til å ta deg en tur innom en forhandler og høre hvilke tips og råd de har.

Jeg for min del har lyst på sånn vogn som man kan bruke bilsete i, bag og sportsdel. Utrolig praktisk! Vi har en trille, den er helt grei når man er på senter og sånn, men ikke noe allright når man går turer o.l. Det finnes også softbag nå, så man kan legge oppå sportsdelen eller noe. er ikke helt sikker på den type vogn, men søstra mi har sånn, og den virker veldig praktisk!

ORIGINAL: ~th|na~

Vil forresten bare anbefale Emmaljunga, som jeg har. Er sinnsykt fornøyd med den vogna!!![:)][:)]

hva er så bra med den vogna da?
bagvogn?
pris?

Gå inn på Emmaljunga sine hjemmesider, www.emmaljunga.se. De har forskjellige modeller, og der kan du lese om hver av de.
Kjempefine vogner, jeg har Duo Edge, er vel den med mest finesser mener jeg. Har ikke tatt i bruk min enda, men gleder meg masse[:D]

det er vel nok å ha en bagvogn å en stor trille der man kan lege ned ryggen sånn at de kan sove[:D]

har du noe nettsted hvor jeg kan lese mer om den vogna??

http://bassonbaby.dk/_pages/combi/roma.php

Back
Topp