barnevogner VS barnevogner

spispilladisjøl

Gift med forumet
Vi skal straks over i sportsvogn så setter pris på en hjelpene hånd, jeg har gått helt i surr :)

Mountain Buggy VS Easywalker VS joggster twist
Noen med erfaringer ? evt tips om andre vogner..

Mine krav ( storforlangende?):
Full liggestilling
God å trille / lett å trille
Grei handlekurv
håndterlige hjul sommer som vinter.
Vi reiser litt, så er greit at den ikke veier så mye/ikke er så stor
Ville hatt sittestilling begge veier men da er jeg vel storforlangende ?

Har nå en emmaljunga smart (kun bagdel) ELSKER den! Men ville aldri hatt sportsdelen, den blir nok for tung.

Vi har emmaljunga og elsker den, city cross og så har vi en litt mindre vogn Troller shopper light, den er også veldig god. Troller er ikke så dyr heller tror det er ca 1500

Jeg har TFK'en selv og er storfornøyd!
Den har ikke fullstendig liggestilling, men bra nok. Min har ligget i den siden han var 7 mnd, null problem. Nå er han snart 3 og sover enda i vognen sin hver dag. Altså, velger du TFK har du vogn ut vognperioden.
Den er jo også forholdsvis liten når du legger den sammen og med mulighet til å ta av alle hjulene kan den bli enda mindre.
Handlekurven er ikke liten, men vanskelig å komme til når barnet sover, men sånn er det med alle 3hjulinger.
Jeg velger først og fremst vogn for barnet sin del og dette er virkelig en vogn på barnets premisser. I tillegg er den selvfølgelig god å trille og lett og løfte.

Lykke til med valget, spør om du lurer på noe!

Linemor7 skrev:
Den har ikke fullstendig liggestilling, men bra nok. Min har ligget i den siden han var 7 mnd, null problem. Nå er han snart 3 og sover enda i vognen sin hver dag. Altså, velger du TFK har du vogn ut vognperioden.
Den er jo også forholdsvis liten når du legger den sammen og med mulighet til å ta av alle hjulene kan den bli enda mindre.
Handlekurven er ikke liten, men vanskelig å komme til når barnet sover, men sånn er det med alle 3hjulinger.
Jeg velger først og fremst vogn for barnet sin del og dette er virkelig en vogn på barnets premisser. I tillegg er den selvfølgelig god å trille og lett og løfte.

Ooh :) Høres bra ut. hvordan er den å trille på forskjellig terreng ? (Snø/grus/shopping)

Frøken Lillan skrev:

Linemor7 skrev:

Ooh :) Høres bra ut. hvordan er den å trille på forskjellig terreng ? (Snø/grus/shopping)

Jeg synes den er like god overalt jeg.

Back
Topp