Barnevogner og annet utstyr i Sverige

Love4two

Forumet er livet
Er det noen som vet om hvor langs svenskegrensen en kan kjøpe bareutstyr/barnevogner? For meg blir Charlottenberg nærmest og tenker at det er vært å finne litt ut hva prisene er over der. Har spøvd å søke litt på nett, men nå er jeg bare frustrer over at jeg ikke finner noe vettug informasjon.

Stemmer det at det er mye utstyr på det nye senteret på Nordby. Var der en tur i høst og vogner, stellebord etc. ligger vel alt fra 500-1000 kr billigere enn her i Norge. Kommer også selvfølgelig an på hva slags merke du er ute etter osv. De hadde ihvertfall et enormt utvalg av alt du kan tenke deg fra vogner til den minste lille tingen du trenger[:D] Verdt å ta en tur synes jeg[;)]

I Arvika er det en baby utstyr butikk, og du kan sikkert tjene litt på å handle der
siden svenskekrona er verdt 85 norske. I Charlottenberg har du ingen butikker nå.

Klem

Ser flere har foreslått Babyproffsen på Nordby, men Happyland på Svinesund er billigere. Vi har handla masse der [:D]

vet du om happyland har noen måte de kan bli kontaktet på???har sett på nettsiden,men det står ikke noe der. Vet du ca hvor mye en quinny vogn koster der kanskje?

du må ringe dem +46 526-40340 [;)]

Hei.

Jeg bare lurte på om du fant ut hva Quinny vognen kostet Sverige?

Hilsen eca[:D]

Du har også Arvika, det er ikke så langt fra charlottenberg. der er det en barnebutikk med barnevogner og slik. emmaljunga vogna er ca 1000 kr billigere i sverige! [:D]

Tusen takk jenter, for de gode tipsene [:)][:)][:)]

Back
Topp