Barnevogner i England

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Er det billigere med barnevogner i England? Noen spesielle merker? [:)]

I London som jeg var i forrige uke så så jeg jo en del på vogner der borte. (ikke priser riktignok, men hva folk brukte).

Merkene det gikk mest i var MacLaren og Silver Cross. Men alle er sånne "framovervendte" triller, med litt plass under. Og ikke spesielt tette/lune/norsk klima-vennlige på noe vis. Jeg så alt i fra nyfødte babyer til 4åringer ligge/sitte i samme type vogn. Ellers kom jeg på at jeg så en del og brukte Stokke Xplory.

Legger med en link til hva slags type vogn jeg mener:

http://www.silvercross.co.uk/our-range/pushchairs-strollers/

Og slike så jeg da babyer sikkert nede i 1-2 måneder gamle ligge i. [&:]

ORIGINAL: Tekannefruen

I London som jeg var i forrige uke så så jeg jo en del på vogner der borte. (ikke priser riktignok, men hva folk brukte).

Merkene det gikk mest i var MacLaren og Silver Cross. Men alle er sånne "framovervendte" triller, med litt plass under. Og ikke spesielt tette/lune/norsk klima-vennlige på noe vis. Jeg så alt i fra nyfødte babyer til 4åringer ligge/sitte i samme type vogn. Ellers kom jeg på at jeg så en del og brukte Stokke Xplory.

Oii.. Så små?
La merke til det når jeg så på teen mom, men det er vel fra USA, og der hadde
de ikke bag vogner - kun disse type vognene.. Merkelig :S

Men stilige triller da! Ønsker meg selv en trille ettersom jeg har mondial og scooter.

Noen som vet om f.eks silvercross er billigere i England enn i Norge? [:D]

ORIGINAL: Tekannefruen

Ikke kler de på barna heller. [&:]

Jeg kjøpte Brio Go vogna mi i England, betydelig billigere der enn i Norge. De selger Brio på en butikk som heter Kidsen i London.

Hehe, jeg må signere alle over. Selvfølgelig finnes det jo unntak, folk som kan kle på ungene sine.
Men når vi skulle kjøpe en trille til vesla som var ett år, så var det én ting de messet om og om igjen; "suitable from birth"! Og det gjaldt Maclaren trillen. Jeg syns det var veldig rart.

Ellers er det vanlig å se babyer uten sokker om høsten, sjeldent med luer på og regntrekk. Skulle tro de visste bedre.

Back
Topp