Barnevogner fra polen?

Mammaheks

Forelsket i forumet
Har noen erfaring med å handle barnevogn fra polen, eller med polske merker? Jeg har nå et familiemedlem som jobber der av og til og kan skaffe oss en barnevogn hvis vi bare sier hva vi skal ha. 

Jeg har lenge hatt lyst på en EmmaLjunga. Vet disse allerede er billigere i Sverige, men de må da være enda billigere i polen? hvis de fins der?

Takknemlig for svar :D

Hei

Da Emmeljunga er et svenskt merke så er det vel mest sannsynlig at de også er rimeligst der..

Virker litt mer logisk

Det er ikke nødvendigvis såå logisk, siden konsumprisindeksen i polen er lavere enn den i Sverige, vil det etter min mening være mer logisk at produkter er billigere der. Først og fremst fordi prisen er tilpasset det polske markedet. 

Jeg vil tro den er billigere i polen; men du må jo få den til Norge. Flyene er jo ikke kjent for å behandle de fint og tror det vil koste en del å få den sendt over så sjekk ut om det lønner seg. 

Jeg har en polsk kollega som kjøpte vogn, bilstol og litt annet utstyr der borte og det var kjempe billig. 

Det vil koste en del å få sendt med fly, ja, men har som sagt (eller skrev jeg det?) at jeg har et familiemedlem som jobber noe i polen og driver og kjører til og fra :) Emmaljunga nekter jo uansett forhandlerne å sende vognene deres i posten. 

De vognene jeg har sjekket på polske babybutikker med nettsted er derimot ikke mer enn et par tusenlapper billigere... hadde kanskje fortonet seg annerledes om jeg kunne gått å sett i enkeltforetak som kanskje ikke er så fancy at de har nettside :P 

Visst de har billige emmaljunga vogner i Polen og du får noen til å frakte med bil så hadde eg kjøpt :)

Back
Topp