Barnevognene våre...

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Idag kom ENDELIG barnevognen min. Hele veien fra England og hit. Fikk den av venninnen til mor, og den er ikke brukt, så den er jo bare helt nydelig!!
Jeg klarer ikke å se hvilken modell det er, om det kan være Edge Duo? Bruksanvisningen som følger med står ikke spesifikt hvilken modell det er, så kanskje noen her kan forskjellene på de enkelte vognene?

Åååh jeg ble så glad. :D
Kanskje fler vil legge ut bilder av sine vogner? Man blir jo litt stolt da :)
emmaljunga.JPG

imagejpeg
Her er min :-)

Idag kom ENDELIG barnevognen min. Hele veien fra England og hit. Fikk den av venninnen til mor, og den er ikke brukt, så den er jo bare helt nydelig!!
Jeg klarer ikke å se hvilken modell det er, om det kan være Edge Duo? Bruksanvisningen som følger med står ikke spesifikt hvilken modell det er, så kanskje noen her kan forskjellene på de enkelte vognene?

Vis vedlegget 29099
Kjempe fin vogn :) Skal legge ut av min etterpå :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her er min:) gleder meg så til å få brukt den:D

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1378147368189.jpg
    1378147368189.jpg
    25,4 KB · Visninger: 168
  • 1378147444107.jpg
    1378147444107.jpg
    27,4 KB · Visninger: 172
gutten har brukt vognen som sovevogn i bhg så den står der ennå hehe må vel ta den hjem snart så vi får vasket og tørket over den og satt på bagen igjen snart :-) han sover omtrent ikke lenger så tror de har annen vogn der han kan bruke de få gangene han sover litt :-)

fine vogner dere har da :-)

Så flotte vogner dere har! :D

Jenten vår bruker vognen som sovevogn i barnehagen, men skal få lånt oss en annen vogn som hun kan bruke i stedet. Har også en søskenvogn nede i boden, ikke så mye å ta bilde av igrunn :P

Her er min vogn :) Brio Happy Duo :)

Vedlegg

• 1378335704457.jpg
    1378335704457.jpg
    56,9 KB · Visninger: 108
Her er min vogn :) Brio Happy Duo :)

Den har vi også, etter storesøster så en litt eldre modell. Har virkelig vært en super vogn for oss! ;)
Håper den blir det for dere også :D

Den har vi også, etter storesøster så en litt eldre modell. Har virkelig vært en super vogn for oss! ;)
Håper den blir det for dere også :D
Så bra da :D Ja kjenner mange som er stor fornøyd med den også er den jo så fin da :)

Tenkte Edge duo før jeg såg du hadde skrevet det ;)

Back
Topp