Barnevogndebatten

Little beauty

Forelsket i forumet
Er det noen som har en god trehjuling å anbefale?
Greit om den er/har:
  • Lun og god
  • med god plass til barnet er 2-3 år
  • Lett å legge sammen
  • God å trille

Noen som har erfaringer med quinny freestyle?

Har bare erfaring med en du kan stryke fra listen.
Koelstra.
Helt grei vogn, lett, god å kjøre. Men, veldig liten. Snuppa vokste utav bagen når hun var 1/2år, og sporstdelen er veldig kort i ryggen. Bruker den bare til sovevogn nå.

dette lurer jeg også på! Har lyst på Teutonia s3, men er det plass til voksiposen i den?

er vel litt med vogner som med alt annet, smaken er som baken.. :)

herfra:

teutonia spirit s3 :)

ORIGINAL: Luthien05

herfra:

Hvordan er det med plass til vognpose/voksipose i en sånn vogn? tenker på sportsdelen..

ORIGINAL: lisa91

ORIGINAL: Luthien05

herfra:

Hvordan er det med plass til vognpose/voksipose i en sånn vogn? tenker på sportsdelen..

vi har voksien i simovogna vi, men har også brukt den i spiriten, da kun i sportsvogndelen..passer perfekt der syns jeg[;)] ellers har jeg softbag i vogna, med dunpose oppi....

har quinnyen og elsker den[:D]
bruker den nå til nr 2

tfk vogna elsker jeg. men pga den ikke har vendbar sportsdel kjøpte jeg teutonia s3 i tillegg. den virker også knallgod! men nå ser jeg at tfk kommer med en ny vogn hvor man kan snu barnet mot deg, så de spørs om jeg ikke selger begge vognene etterhvert og kjøper den[:)]

absolutt  OTH[:D][:D][:D][:D][:D][:D] eller mountain buggy som den heter nå[;)]

Den har eg såå lyst på..men u e så dyre.. e d 7000 u koste? Pleie den å ver på tilbud? någen så vett kor den e billigast?

Jeg er veldig fornøyd med min quinny freestyle etter 6 mnd bruk. Har aldri veltet for meg. Men pga av at du forflytter tyngdepunktet når du snur setet fra deg så kan den anskje tippe den veien. Jeg har alltid brukt den vendt mot meg. Skulle jeg finne ut at jeg ville snu den så setter jeg bare på et par vekter. Den er god å trille også liker jeg at det er håndbrems på den[:)] Og selvfølgelig gjorde jo ikke noe at jeg bare måtte gi 1500 inkl bag kun brukt 5 mnd[:D] Jeg leste ganske mye drit om den men ha ikke angret. Du kan lese erfaringer med denne og mange andre vogner på barnevognguiden.no[:)]

Back
Topp