Barnevogna :D <3

Januarbaby2014

Flørter med forumet
Juuhuuu :D
Da var vogna kommet innomhus :D Deilig men også en rar følelse :D hihi
Kjøpte den bruk på finn.no :)
Ble en Emmaljunga Mondial Duo Comb :D Sort stoff :D Nydelig fin var den :)

Jeg lurer samtidig på om noen vet om det er mulig å få kjøpe nye trykk knapper? :) Manglet ett par nede på kalesjen!

Var herlig å få den største tingen i hus så tidlig :D Siden vi pusser opp prøver vi å dele innkjøpene, slik at ikke alt kommer til jul :p

Grattis med vogn!! Deilig følelse!! Går sikkert an å få tak i trykknapper, er jo alt mulig ekstra å få tak i;) Om ikkje finne du sikkert noken som duger like godt på sybutikk!

så gøy med vogn allerede da :) Jeg trodde jeg var den enste som har begynt med innkjøp. Skal kjøpe Simo Kombivogn av en veninne som ikke har brukt den men dette blir ikke før i september for nå har vi ikke plass.
Her om dagen fant jeg Simo vognteppe på salg som matcher vogna og da kan jeg jo ikke la den bli i butikken..;)
Hvilke vogn skal dere andre kjøpe?

Greit å kjøpe litt ting nå, selv om det enda en en stund igjen :) Innkjøpene er mange og summen høy, så kan man fordele det utover er jo det best! ;) Så blir det jo veldig tett oppi jula når det nærmer seg ;p

så gøy med vogn allerede da :) Jeg trodde jeg var den enste som har begynt med innkjøp. Skal kjøpe Simo Kombivogn av en veninne som ikke har brukt den men dette blir ikke før i september for nå har vi ikke plass.
Her om dagen fant jeg Simo vognteppe på salg som matcher vogna og da kan jeg jo ikke la den bli i butikken..;)
Hvilke vogn skal dere andre kjøpe?

Hvor langt er du på vei forresten? :D

Emmaljunga! Godt kjøp! Gled dere! :D

Emmaljunga! Godt kjøp! Gled dere! :D
Har hørt mye bra om Emmaljunga også. Simo og Emmaljunga skal visst være gode vintervogner da de har store solide (4 ) hjul og mye plass i vogna for vinterpose. Veninner med barn har frarådet meg å kjøpe vogn med tre hjul eller små hjul ellers så kommer man ikke frem når veiene ikke er måkt... men alt er jo smak og behag :)

Emmaljunga er super på snø, det kan jeg skrive under på. Synes ikke det var vits å kjøpe 3-hjuls med vinterbarn, dessuten bor vi ikke midt i en by heller.

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg skal hente min splitter nye Urban Jungle som kommer som bestilt imorgen, og guuuud som jeg gleder meg!! Storebror på 5: "hæææ, har postmannen barnevogner???" :D

Vi har tfk etter forrige mann og kommer til å kjøpe tfk søskenvogn på finn. Elsker den vogna, super på vinterføre, lett å trille og tar liten plass i bilen.

Sniker fra mars.. kan jeg spørre om hvilken årsmodell og pris du gav? Lurer på hva som er bra bruktpris. :-)

Funderer på en Emmaljunga vi også, synes de virket så mye større enn de andre. Eneste problemet her, er at vi bor i tredje etasje, uten heis, og at den nærmeste butikken er kjempetrang. Planen er at mannen får handle, eller at jeg får gå til en annen butikk, bæring av bag opp tre etasjer får jeg se på som trim. ;-)

Jeg har simo kombi, og den vogna elsker jeg. God plass til vinterpose og hjulene passer til all slags underlag:)

Vi har vel egentlig bestemt oss for en emmaljunga city cross, var i butikken og kikket og ble vel enda sikrere på valget etter det ;) venter på de nye 2014-modellene som kommer nå i starten av august før vi bestemmer oss for farge :)

Back
Topp