barnevogn?

momy

Elsker forumet
skal i dag å se på en barnevogn! gleder meg samtidig som at jeg egentlig syns det er for tidlig!! [8|][:)] det er en som er litt brukt og er til salgs nå! syns den så veldig fin ut på bildene og den kostet bare 1500,-! sist kjøpte jeg ikke vogn før jeg var 7 mnd på vei,men nå er da denne tilgjengelig og er litt redd for å ikke finne en som er så bra og billig på samme tid,litt senere!?  hva syns dere? er dere litt pingleete som meg!? [:D]  eller ville dere ikke tenkt så mye på det og kjøpt den om den falt i smak?  [:)]

Hei hei! Hadde ikke turt å kjøpe så tidlig jeg nei, men har jo funnet ut hva jeg er ute etter og liker[:)] Er det nå et kjempebra tilbud som du ikke kan la gå fra deg, så synes jeg du skal slå til! Det er jo veldig billig å da!![:)] Kan kjøpe mye annet fint for resten av pengene=) Lykke til! Klem!

hadde kjøpt den jeg. hvis den er fin og du liker den.
hvis du skulle komme over noe enda bedre/finere senere så er det bare å selge den igjen for samme billige pris. burde ikke være problem det vil jeg tro

Jeg hadde kjøpt. vi kjøpte vogn for et par dager siden, kom over et veldig bra tilbud i butikken på akkurat sånn kombivogn jeg ville ha, så da slo vi til :-)

jeg hadde også kjøpt..det er jo ikke sikker at du kommer over ett sånn ett bra tilbud senere[;)]
Jeg har allerede kjøpt vogn selv..tar na ikke med hjem da..står i butikken imesn siden vi ikke har så bra plass fra før av der vi bor nå.
Kjøpte den nå fordi mars månden er en veldig dyr mnd med forsikringer og veiavgifter osv..sikker t dyre strømregning også ser det ut til nå sånt som den stiger[&o]

Ikke tidlig i det hele tatt! Hadde det vært opp til meg hadde sikkert alt vært i hus allerede... [:D] Dessuten: om noe skulle skje så er vel sannsynligheten stor for at det en vakker dag kommer baby uansett? Sånn tenker ihvertfall jeg, bedre å være tidlig ute enn for sent ute! Har nesten bestemt meg for åssen vogn jeg vil ha jeg og, og hadde jeg funnet en sånn pent brukt så hadde jo ikke det vært noe å lure på!

ååååhh...! [:D]  takk for mange beroligende ord!! [:D]  nå kan jeg handle vogn med ett smil!! [:D]  ble mye roligere nå! er så mye rart man blir nervøs over når man er gravid altså!! [:D]  ha en fortsatt god dag alle sammen!! [:D]

Jeg tenkte jeg skulle vente til Desember jeg..da selger de gjerne ut årets modeller ofte til halv pris[:)] Jeg selv synes det er Alt for tidlig å begynne å se på vogn enda..men det er bare meg da..[;)] Gjør som du føler for selv[:)]

Kos deg og handl når du vil du! [:D] Må ikke la sånne tilbud fly fra seg!

Har du handla nå kanskje? [:)]

Hvis du vet akkurat åssen vogn du vil ha er det bare å hive seg rundt å kjøpe den! Får ikke lov av mannen min å kjøpe vogn enda, han er litt pessimist, kan man si.

da var nå iallefall barnevogna kjøpt! [:D] er ganske så fornøyd med kjøpet og har ingen tvil om at det var rett! [:D]

Gratulerer med ny vogn momy! ikke for tidlig[;)]

ORIGINAL: Linn1982

Vi har funnet ut hvordan vogn vi skal kjøpe (Stokke Xplory), men har som deg ikke turt å kjøpe ennå.

den vil vi også ha[:D]

Back
Topp