Hvilke side så du det på?Så at 3ern kan forhåndsbestilles til 1299 us dollar. 1 dollar = 12 nok. Kronen er visst veldig svak nånå er jo også 2ern på tilbud en del steder, men med ganske dårlige prosenter. Jeg har sett 10 og 15 prosent avslag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke side så du det på?Så at 3ern kan forhåndsbestilles til 1299 us dollar. 1 dollar = 12 nok. Kronen er visst veldig svak nånå er jo også 2ern på tilbud en del steder, men med ganske dårlige prosenter. Jeg har sett 10 og 15 prosent avslag.

På bugaboo sin nettsideHvilke side så du det på?Ja, har ikke funnet noe bedre enn det selv heller, men kanskje det kommer etterhvert? burde nesten blitt på 30% spør du meg
![]()
Vi vurderte denne med første da vi bodde i Skottland. Silvercross er et mye større merke der borte, naturlig nok! Den er virkelig rålekker!! Og stødig og veldig god å trille! Grunnen til at vi ikke kjøpte den, er at den er ganske tung! Vi endte med Bugaboo fox, men var veldig misfornøyd med den, så kan godt hende vi hadde blitt mer fornøyde med denne.Har noen erfaring med Silver Cross Wave?Må så klart teste ut de ulike vognene i butikk før et eventuelt kjøp, men hadde vært interessant å høre om noen har vært borti denne vognen? Synes den er så fiiin!
![]()
Vi vurderte denne med første da vi bodde i Skottland. Silvercross er et mye større merke der borte, naturlig nok! Den er virkelig rålekker!! Og stødig og veldig god å trille! Grunnen til at vi ikke kjøpte den, er at den er ganske tung! Vi endte med Bugaboo fox, men var veldig misfornøyd med den, så kan godt hende vi hadde blitt mer fornøyde med denne.
Jeg for min del kjøpte emmaljunga edge duo outdoor edition til storesøster. Jeg elsker den vognen!! Mine kriterier var stabilitet - den er litt tung som gjør den god på ulikt underlag/terreng, farge, det er lunt inni med muligheter for god lufting, røffe lufthjul med mulighet for låsing som gjør det behagelig å trille på grus/skogsvei. Den er romslig i både bagdelen og sittedelen så det var ikke problem med voksipose, vi valgte ikke ergonomisk sittedel. Storesøster måtte også vogges mye i vognen for at hun skulle sovne (rockit brukte vi også), der presterte vognen godt. Man kan også snu bag/sittedel begge veier, som for oss var et stort pluss! Det var fint å kunne ha sittedelen mot oss, både med tanke på sol, vind, samtale og å lettere følge med barnet.
De eneste gangene vi har offet oss litt er når vi er i butikker hvor det ikke er mulig å møtes mellom hyllene, da merker man at vognen er stor. Når hun ble større supplerte vi med en reisevogn på tur om sommeren. Den tar også litt plass i bilen, så da hadde jeg god unnskyldning til å kjøpe ny bil også, hehe!
Veldig mange som er veldig fornøyd med Foxen, så kommer litt an på hva man skal bruke den til! Som byvogn/asfaltvogn/kjøpesentervogn er den helt super! Den er veldig lett, god å kjøre (på veier uten noen humper) og tar liten plass sammenlagt. Men den er helt grusom på grus/terreng/snø! Virkelig fæl å trille, og baby rister så jeg fikk alltid litt klump i magen når vi gikk på grusTakk for svar!Ja enig - synes den er virkelig flott! Og det virker som en veldig god vogn av høy kvalitet, så gleder meg til å få testen den.
Kan jeg forresten spørre hva som gjorde at du var misfornøyd med Foxen? Den har jeg også sett litt på nemlig.
Han våkna ALLTID i overgang asfalt/grus, fordi det humpa sånn. Den er også veldig ubehagelig å trille på grus. Men triller man mest på asfalt, er den god 
Finnes denne lenger?
utrolig synn hvis den ikke produseres lenger, god vogn!Valget står mellom babyjogger city elite 2 eller mountain buggy
Aner ikke, vognene er jo så og så helt like![]()
Hvis du vil ha 3-hjuling anbefaler jeg å sjekke ut TFK mono combi. Det kan sittedelen være bakovervendtValget står mellom babyjogger city elite 2 eller mountain buggy
Aner ikke, vognene er jo så og så helt like![]()
Foreløpig leder babyjogger, men ser at bagdelen til city elite 2 er litt liten![]()
*sniker fra desember*Noen som vet om vognene fra petit cherie finnes i noen fysisk butikk? syns de ser fine ut, men ville gjerne prøve trille før jeg kjøper noe nytt![]()
Hvis du vil ha 3-hjuling anbefaler jeg å sjekke ut TFK mono combi. Det kan sittedelen være bakovervendt
Hadde babyjogger sist, og var fornøyd med alt ved den bortsett fra at den manglet håndbrems og at barnet måtte være forovervendt i sportsdelen.