Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
En tråd hvor vi kan samle alle tanker, tips og triks rundt barnevogn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde Emmaljunga Edge Duo da storesøster var baby for 6 år siden. Den syntes jeg var litt for stor og tung, så ønsker en litt lettere en denne gangen.
Har sett på Emmaljunga nxt90f, Britax smile 3 og Bugaboo Fox 2. Er det noen av dere som har hatt disse vognene og kan dele erfaringer?![]()
Jeg har Britax smile 3 nå til datra vår. Syntes den er ganske grei i bruk, tar ikke så stor plass og er grei å klappe sammen. Noe jeg kanskje savner er at den er litt høyere slik at man kommer litt nærmere barnet sitt slik som blant annet Stokke sin. Er litt usikker på om vi skal fortsette å ha denne til nummer 2 eller om vi velger en annen. Litt spennende å prøve en annen vogn ogsåJeg hadde Emmaljunga Edge Duo da storesøster var baby for 6 år siden. Den syntes jeg var litt for stor og tung, så ønsker en litt lettere en denne gangen.
Har sett på Emmaljunga nxt90f, Britax smile 3 og Bugaboo Fox 2. Er det noen av dere som har hatt disse vognene og kan dele erfaringer?![]()
Jeg hadde Emmaljunga Edge Duo da storesøster var baby for 6 år siden. Den syntes jeg var litt for stor og tung, så ønsker en litt lettere en denne gangen.
og så er det en dyr vogn, men jeg tenker at det er bedre å kjøpe en litt dyr man er fornøyd med enn å risikere å måtte kjøpe en ny. For det er ihvertfall dyrt! Vet noen om forhjulene kan låses?Vi kommer til å bruke storesøster sin da den var helt super, når neste kommer, er vogna 3 år gammel.
Baby jogger city elite
Jeg har også sett på britax smile 3, og bugaboo fox 2. Men er lenge siden jeg sist kjøpte barnevogn, så føler meg helt grønn!!
Vi har smile 3. Godt fornøyd, men så har jeg heller ikke prøvd noen annen… Bagdelen er utrolig lett å løfte av understellet med én hånd, fant ikke så mange andre man kunne det med. Da mini var yngre var det greit å bære bagen og trille understellet om vi skulle steder som var for humpete/på sti etc. Ok enkel å slå sammen, men mye mulig andre er vanskeligere? Lett å trille, går stort sett med låste forhjul med mindre jeg er på butikken. Jeg triller på grusvei og i lysløype, men noen offroader er den ikke. Det er ikke ergonomisk sittedel, noe butikken solgte inn som en fordel. Det er det ikke enda, vår lille er ett år og sitter fortsatt veldig vinglete oppi.Har sett på britax smile 3. liker at den er så lett![]()
Vi har smile 3. Godt fornøyd, men så har jeg heller ikke prøvd noen annen… Bagdelen er utrolig lett å løfte av understellet med én hånd, fant ikke så mange andre man kunne det med. Da mini var yngre var det greit å bære bagen og trille understellet om vi skulle steder som var for humpete/på sti etc. Ok enkel å slå sammen, men mye mulig andre er vanskeligere? Lett å trille, går stort sett med låste forhjul med mindre jeg er på butikken. Jeg triller på grusvei og i lysløype, men noen offroader er den ikke. Det er ikke ergonomisk sittedel, noe butikken solgte inn som en fordel. Det er det ikke enda, vår lille er ett år og sitter fortsatt veldig vinglete oppi.
Skulle jeg valgt på nytt, så hadde vi gått for stokke trailz eller bugaboo fox, men har altså ingen kjennskap til disse annet enn å ha trillet i butikken.
men må jo selvsagt prøvekjøre i butikk og se der først