Ønskebarn <3
Betatt av forumet
Vi har arvet en Easywalker fra min søster, den er relativt godt brukt, men bruk igjen til for eksempel kjøpesenter og lette byturer. I tillegg så vuderer vi å kjøpe EMMALJUNGA Nxt90, outdoor-versjonen. Da jeg er glad i å gå turer i lysløyper, med både asfalt og stein/skogsterreng. Vi er så heldig å få vogn av svigers
. Første barnebarnet deres, til eneste barn. Så tror nok de gleder seg ekstra mye  Men vil helst ikke særlig over 10.000 når det er de som skal betale heller 
. Første barnebarnet deres, til eneste barn. Så tror nok de gleder seg ekstra mye  Men vil helst ikke særlig over 10.000 når det er de som skal betale heller 
Jeg trener masse styrke, og er sterk, men tenkte at den vogna vil jeg aldri drasse rundt på da det blir tungvindt..
Men etter å ha kjent på flere andre syns iallefall jeg at den var altfor tung, men er også skremt for tunge vogner da jeg hadde en venninne som byttet flere vogner på første fordi de var så tunge

for mange er vendbar sittedel viktigere enn flat, for andre er vekta på vogna det viktigste (ved leilighet i 4.etg uten heis f.eks), andre har ikke mulighet til å kjøpe ny bil og er avhengig av en liten vogn.. det er så mye som spiller inn på hvilken vogn som passer seg! Bugaboo er ikke et dårlig valg, akkurat som at andre vogner ikke er dårlige valg for den enkelte familie