Barnevogn

Lindanni

Forelsket i forumet
Er begynt å se etter vogn. Ønsker en som er lett å legge sammen, tar veldig liten plass bak i bilen og som er enkelt å feste på bilsetet for korte turer på butikken o.l. Har sett på Bugaboo Fox 2, men de er så dyre.. Noen som har tips??

Slenger meg på her - er veldig interessert i å høre andres erfaringer og tips vedr. barnevogner.

Vi har en trille i bilen, slutta å ha med vogna rundt omkring fra han var et halvt år kanskje. Denne gangen blir vogna stående hjemme og baby får ligge i trilla. Uhyre sjeldent vi skal lengre enn på butikken/senteret uansett :)
Men sånn generelt angående vogn, anbefaler jeg å se på de mindre kjente merkene. Du får like gode vogner som ikke heter emaljunga, med en snillere pris.

Jeg liker Baby Jogger City Premier veldig godt. Den er ikke veldig god på snø, men det syns jeg ikke Stokke Trailz var heller og der ligger det litt i navnet at den bør være det :hilarious: Men ellers likte jeg størrelsen, utseendet og sittekomforten til barnet veldig godt. Hos meg står det mellom denne igjen eller Britax Go Big 2 :shy:

Back
Topp