Barnevogn

Avokado95

Forelsket i forumet
MayDay2021
Heihei ☺️
Er det noen som har erfaring med Cybex talos s lux barnevogn? Har vurdert britax smile 3, men så denne vognen i dag og syntes den virket bra. Pluss var at fotpose fulgte med, bred sitte og ligge del og ekstra lang kalesje

Ingen erfaring. Men synes også den så interessant ut, jeg har også vurdert britax smile 3. Men det står punkteringsfrie hjul, vil det da si typ plasthjul ish? Altså ikke lufthjul? Lufthjul er et must føler jeg for min del:)

Ingen erfaring. Men synes også den så interessant ut, jeg har også vurdert britax smile 3. Men det står punkteringsfrie hjul, vil det da si typ plasthjul ish? Altså ikke lufthjul? Lufthjul er et must føler jeg for min del:)
Jeg vet faktisk ikke.. Husker ikke helt hva dama i butikken sa, men mener hun sa at det ikke plasthjul :hilarious: fant dette på nettet

Vedlegg

• Screenshot_20201215_215455_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201215_215455_com.android.chrome.jpg
    21,2 KB · Visninger: 10
Jeg vet faktisk ikke.. Husker ikke helt hva dama i butikken sa, men mener hun sa at det ikke plasthjul :hilarious: fant dette på nettet
Aha, skjønner. Ja, da kan det jo hende de er greit komfortable daJeg kan ikke påstå at jeg er veldig mye ute i kupert terreng, og ikke er det snø her nesten heller så. Takk for tips, må sjekkes ut:)

Aha, skjønner. Ja, da kan det jo hende de er greit komfortable daJeg kan ikke påstå at jeg er veldig mye ute i kupert terreng, og ikke er det snø her nesten heller så. Takk for tips, må sjekkes ut:)
Me har vært på tur på ein temmelig ulendt traktorvei med vår Smile 3 og den va absolutt ikkje ubehagelig å trille på det underlaget. :-) til sammenligning har eg gått samme turen med ein babyjogger city elite og då va eg rett og slett redd for at babyen sku få shaken baby syndrom... så da blei med ein gong med den vogno! :nailbiting:

Back
Topp