Barnevogn

tvmamma030321

Blir kjent med forumet
Hei!
Er helt blank på barnevogn til lille. Hvilke vogner ser dere etter? Hadde Emmaljunga Edge Duo på de 2 andre men det er jo en hel evighet siden:hilarious: har sett på nxt90 men ser det er mange som legger de ut for salg så da er kanskje ikke den noe å satse på? Tanker?

Vi har kjøpt Britax Smile 3, prøvde både den og Emmaljunga nxt 90. Likte absolutt Britax best! Nydelig vogn, god å gå med, god plass under vogna og smarte løsninger. Kjøpte også bilstol og base i samme merke så alt passer veldig godt sammen :happy: lykke til med valget av barnevogn!

Vurderer selv emmaljunga nxt 90f denne gangen. Greit å huske på at de modellene som selges kan være flere år gamle - og de nyeste modellene er utbedret for eventuelle feil eller problemer :) at det ligger mange ut for salg, betyr også bare at det er ei vogn som mange kjøper og har. Det ligger jo også mange Bugaboo og babyjogger ute for salg, sikkert mye fordi det er en populær vogn.

Vi har kjøpt Britax Smile 3, prøvde både den og Emmaljunga nxt 90. Likte absolutt Britax best! Nydelig vogn, god å gå med, god plass under vogna og smarte løsninger. Kjøpte også bilstol og base i samme merke så alt passer veldig godt sammen :happy: lykke til med valget av barnevogn!
Vi har også valgt denne, og er kjempefornøyd foreløpig! :D gleder oss til å prøve den ut skikkelig :D

Hadde tenkt å kjøpe bugaboo, men de på barnas hus her var ikke i tvil om å heller anbefale meg Uppababy vista.. så da ble det den :)

Har Britax smile2 fra før, bruker nok den første året, selv om smile-3 frister.
Har Babyjogger city elite og city mini zip også, til litt senere.

Vi har og smile 2 digger den. Hadde garantert valgt smile 3 om jeg skulle valgt nå. Den er finere, lengre og har alle de gode finessene til smile 2.

Jeg har kjøpt en pent brukt Bugaboo Fox. Den har de funksjonene jeg så etter, god lagring under, er lett å håndtere alene og tar heller ikke for stor plass i bil, uten at det går utover ergonomi og kvalitet. Ser også at de holder seg godt på bruktmarkedet. Og ja, det er en veldig fin vogn rent visuelt. Har flere venninner som er kjempefornøyd med samme modell. Håper og tror jeg har valgt rett vogn for mitt behov. Vurderte også Britax smile og Uppababy vista. Gode alternativer alle. Lykke til med kjøpet :)

Vi har Emmaljunga nxt90f etter førstemann, som vi også kommer til å bruke til denne babyen. Var og er meget fornøyd med vogna :joyful: Mulig vi kjøper en brukt Babyjogger om storebror ikke er ferdig med å sove dupp innen babyen kommer :happy:

Har Emmaljunga Egde Duo etter første, og liker den vogna godt. Eneste ulempen er at den er litt tung inn og ut av bil, og egentlig får vi ikke plass med et stort hundebur bak heller.. Forrige gang brukte vi takboks mye til understell, ble jo ganske sterk :hilarious: Kommer nok til å kjøpe bagdel til Thule Urban Glide for å ha med ut, 3-åringen nekter nesten alltid vogn uansett. Da får jeg plass inni bilen også :happy:

Vi har kjøpt Stokke Trailz. Det er den vognen jeg liker aller best. Hører jo at mange sier den er stor og klumpete, men jeg liker den godt. Så får vi se hva jeg synes etter litt bruk da..
Det jeg liker best med den er at baby kommer høyt opp. Kjæresten min er veldig høy og dette var noe han også satte pris på. Vi har bil, men bruker den ikke til daglig, så ser ikke for oss at vogna blir pakket så mye inn og ut av bil.

Vi har chariot sykkel- og joggevogn etter forrige barn. Den skal ikkje brukast før barnet kan sitte då.

Før det blir det bare bæring.

Her blir det Britax SmileIII, har kjøpt Britax bilsete som bare skal være å klikke på understellet:)
Det utslagsgivende ved britaxvogna er at jeg kan trille den fra elektrisk rullestol siden den ikke har noen tverrstang/aksling mellom hjulene:) Da kommer på rullestolen fotbrettet fint mellom:)

Vi har kjøpt emmaljunga double viking som søskenvogn siden det kun blir 14mmd i mellom , å så har vi en emmaljunga edge duo som vi bruker nå til lillemann som vi kommer til å bruke som singelvogn til lillesøster

Vi bestilte Emmaljunga nxt90 F nå. Tilbud på både babycare og barnashus!

Går for Bugaboo fox 2 her. -Etter tips fra søsteren min som har jobbet en årekke på Barnas Hus.... selv er jeg helt blank, hehe! Den koster jo en del, men holder seg høyt i pris, så muligheter for å selge videre :-)

Back
Topp