Barnevogn

Sjekk hva som er leveringstid om du skal kjøpe ny.
Med forrige var det en periode 4måneders leveringstid på vår så bestilte etter OUL
Barnas hus sa stokke leverte på ca 14 dager men jeg bestilte på nettsiden til stokke og fikk den levert på døra etter 4 dager.
 
Dette er første babyen, så har minimalt med vognerfaring fra før.. Vi kikket rundt på barnas hus, men endte opp med å kjøpe en stokke trialz brukt :) Mye hyggeligere å betale 5000 enn 10300 (eller hva det var de kostet på butikken) :)
Men spørs om man tenker på videre salg. Gå over 12.000 for ny trailz nå med originalt ekstra utstyr. Men med det helsorte understellet og garanti kan jeg sikkert selge det hele for rundt 7000 når jeg er ferdig. Isåmåte vil ny vogn ha kostet meg det samme som din brukte.
 
Barnas hus sa stokke leverte på ca 14 dager men jeg bestilte på nettsiden til stokke og fikk den levert på døra etter 4 dager.
Varierer fra selskap til selvskap. Kan og variere med sesong og med hvilken vognmodell, evt også med spesifikke farger eller type understell
 
Men spørs om man tenker på videre salg. Gå over 12.000 for ny trailz nå med originalt ekstra utstyr. Men med det helsorte understellet og garanti kan jeg sikkert selge det hele for rundt 7000 når jeg er ferdig. Isåmåte vil ny vogn ha kostet meg det samme som din brukte.

Helt riktig :) Skrev ikke det i originalpost, men miljøhensyn er også et viktig 'argument' for valget om brukt for vår del :) Tror ganske sikkert at noen kan bruke den etter oss også - den fremstår som helt ny (bortsett fra at modellen er litt eldre enn de som står på utstilling på barnas hus da ;) )
 
Varierer fra selskap til selvskap. Kan og variere med sesong og med hvilken vognmodell, evt også med spesifikke farger eller type understell
Ja men jeg skriver jo her at dette gjelder vogner fra Stokke. Sesong skulle ikke ha noe å si, spurte om det mtp julen blant annet.
 
Kjøpt brukt Stokke og håper på å bli fornøyd :)
 
Back
Topp