M
Milli89
Guest
Gleder meg såå til å kjøpe vogn, er vel det innkjøpet jeg gleder meg mest til Hvilken vogn skal dere kjøpe, eller hvilke vogner står det mellom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt for tidlig, her er det bare lesing av tester, tips og anbefalninger så langt. Men som førstegangs står vognkjøpet ganske høyt på drømmelista Enig med deg om Trailz, kjenner mange som har den også men man vet jo ikke. Spent hva mannen sier, er noen cm mellom oss så må passe begge to like godtGleder meg sånn til å gå i butikker og se!
Jeg syns Stokke Trailz er veldig fin, men aner ikke om den er riktig for oss og om det er den vi ender på Må prøve og se skikkelig i butikker, men alt for tidlig enda syns jeg.
Du som har Trailz fra før, er det noe med den modellen du ville byttet ut om du skulle kjøpt den igjen? Eller som du anbefaler å kjøpe med av tilbehør? Eneste jeg har hørt av «negativt» er at håndtaket kan sprekke/smuldre og at mørke farger fort skjolder i solen? Og hvor stor bil har dere(om dere har bil), har hørt den tar litt plass vertfall med bagdelen?Jeg har Stokke Trailz fra 2017 og vi elsker den: romslig bag, vognen er høyt oppe fra bakken og håndtaket justerer du lett ut fra hvem som triller Gleder meg til å ta frem bagdelen igjen!
Skal selv absolutt ha fire hjul, og heller kjøpe en med tre hjul for bruk på tur og jogging når ungen ikke trenger å sove i bag lengreHar ikke bestemt oss for vogn enda, men eneste jeg vet er at jeg skal ha 4 store hjul og stor og romslig bag. Har mye snø her jeg bor og trenger en vogn som kommer seg frem overalt.
Syns alle vogner nå har enten 3 hjul, eller 2 store bak og 2 små foran. Har hatt emuljunga tidligere og line de.
Vi kjøpte limited edition, den grønne, som har skinnhåndtak. Dette har vi aldri hatt problemer med. Stellevesken som fulgte med er jeg også godt fornøyd med og det er eget oppheng til den på vognen. Skjermen på vår er litt "kort", men på de som selges i dag er den "lengre". Altså at du kan trekke den lengre ned, mot føttene til babyen. Vår er derfor litt "åpen".Du som har Trailz fra før, er det noe med den modellen du ville byttet ut om du skulle kjøpt den igjen? Eller som du anbefaler å kjøpe med av tilbehør? Eneste jeg har hørt av «negativt» er at håndtaket kan sprekke/smuldre og at mørke farger fort skjolder i solen? Og hvor stor bil har dere(om dere har bil), har hørt den tar litt plass vertfall med bagdelen?
Hadde emmaljunga for 10 år siden veldig fornøyd! Skal også ha fire hjul.Har ikke bestemt oss for vogn enda, men eneste jeg vet er at jeg skal ha 4 store hjul og stor og romslig bag. Har mye snø her jeg bor og trenger en vogn som kommer seg frem overalt.
Syns alle vogner nå har enten 3 hjul, eller 2 store bak og 2 små foran. Har hatt emuljunga tidligere og line de.
Tidlig ja, men vindusshopping er lovt Når er det «normalt»å kjøpe vogn (for dere som har fra før er det kanskje noen med tips)? Ei venninne tipset om å drøye så lenge man kan, så lenge man vet det ikke er flere måneder leveringstid, for garanti starter jo fra dagen man kjøper den. Kjipt å misse mange måneder bare fordi den skal stå og venteEr jo tidlig å tenke på dette, er bare 8+1, meen skal innrømme at jeg har vært å sett litt. Vi har en litt liten bil, så vi kan ikke ha noe gigantisk vogn, ønsker en litt nett vogn. Syns bugaboo fox eller easywalker harvey 2 foreløpig ser interessant ut
Iiiik, alle disse vognene dere liker koster jo mellom 10 og 12 tusen! Blir litt himmelfallen. Den vogna bør ha 10 års garanti om jeg skal bruke så mye penger på den.