Barnevogn

Litenhusnisse

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med ABC barnevogn? Har egentlig veldig lyst på Emmaljunga, men det er jo så dyrt! Fant en ABC-vogn, som ikke er fullt så dyr, med mange gode funksjoner og ser veldig pen ut ☺️

Noen som har erfaring med ABC barnevogn? Har egentlig veldig lyst på Emmaljunga, men det er jo så dyrt! Fant en ABC-vogn, som ikke er fullt så dyr, med mange gode funksjoner og ser veldig pen ut ☺️
Har ikke hørt om det merket.. jeg liker best Simo.. skal nok ha det denne gangen også..

Har ikke hørt om det merket.. jeg liker best Simo.. skal nok ha det denne gangen også..
Simo er Britax og ikke det samme lengre. Ser det veldig på Brio dom også er Britax nå. Hadde Brio vogn til eldste her.

Hadde emmaljunga edge duo med første, kjempe fin vogn. Men veldig tung, syntes jeg. Endte opp med å kjøpe tfk vogn når guttungen skulle begynne med sportsdel.

Har en Emaljunga Edge Duo fra sist gang(5år), og skal bruke den igjen. Likte veldig godt at det fulgte med både vognbag og sportsdel.
Planlegger imidlertid å kjøpe en joggevogn også. Er det noen som vet om en bra joggevogn man kan bruke ganske tidlig?

Har en emmaljunga fra sist gang som jeg var veldig fornøyd med:gen014 men tenker at jeg kommer til å kjøpe en baby jogger City GT, når man er ferdig med bagdelen, da jeg synes emmaljunga blir så stor når sittedelen er på.:nailbiting:

Vi har en TFK som vi brukte til første. Veldig fornøyd med den. En av de få vognene som har håndbremse på styret slik at man kan bremse gradvis nedover en bakke. Helt genialt når man går tur i terreng :-)

Jeg klarte aldri kvitte meg med vogna etter første.. Så hvis jeg er heldig får jeg ta den i bruk igjenn. Emmljunga Edge Duo. Var veldig fornøyd med den, stor og god bagdel. Har en Citi Mini GT også som vi brukte til reise, shopping o.l..men den er det ikke bagdel på så det får bli etterhvert så bebis vokser til evt. ☺️

Last edited:

Har aldri hørt om det, men jeg har forelsket meg heeelt i en vogn fra Emmaljunga, så den skal jeg invistere i denne gangen. Kjøpte brukt vogn til mine andre to barn, så denne gangen vil jeg ha en ny :happy: mulig jeg kjøper en brukt om jeg finner akkurat den jeg vil ha ;)

Har gatt både simo og emmaljunga, liker de gamle 80 talls vognene best.. men vanskelig å få tak i..

Back
Topp