Litenhusnisse
Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med ABC barnevogn? Har egentlig veldig lyst på Emmaljunga, men det er jo så dyrt! Fant en ABC-vogn, som ikke er fullt så dyr, med mange gode funksjoner og ser veldig pen ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hørt om det merket.. jeg liker best Simo.. skal nok ha det denne gangen også..Noen som har erfaring med ABC barnevogn? Har egentlig veldig lyst på Emmaljunga, men det er jo så dyrt! Fant en ABC-vogn, som ikke er fullt så dyr, med mange gode funksjoner og ser veldig pen ut
Simo er britax nå..Har ikke hørt om det merket.. jeg liker best Simo.. skal nok ha det denne gangen også..
Simo er Britax og ikke det samme lengre. Ser det veldig på Brio dom også er Britax nå. Hadde Brio vogn til eldste her.Har ikke hørt om det merket.. jeg liker best Simo.. skal nok ha det denne gangen også..
ABC er veldig populært i Europa. Tror det er helt kurant, uten at jeg har personlige erfaringer. Ser det bare veldig mye i gatebildet
Simo er britax nå..
Simo er Britax og ikke det samme lengre. Ser det veldig på Brio dom også er Britax nå. Hadde Brio vogn til eldste her.
Tenkte på det etter jeg siterte, simo er gode vogner - savner de!Skal kjøpe brukt, så da blir det Simo
Ja jeg elsket min.. så planen er å kjøpe en brukt Simo...Tenkte på det etter jeg siterte, simo er gode vogner - savner de!
Ligger mange på Finn!Ja jeg elsket min.. så planen er å kjøpe en brukt Simo...
Jeg vet men litt tidlig endaLigger mange på Finn!
Noen som har erfaring med ABC barnevogn? Har egentlig veldig lyst på Emmaljunga, men det er jo så dyrt! Fant en ABC-vogn, som ikke er fullt så dyr, med mange gode funksjoner og ser veldig pen ut