Barnevogn

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Noen som alt har bestemt seg?
Vi må ha alt nytt inkludert vogn da jeg solgte alt etter andreman.

Står mellom stokke, emmaljunga og ei Brio vogn.
 
Nei absolutt ikke :confused::)
Det klarer jeg ikke tenke på engang før jeg vet at dette går bra..
 
Jeg hører egentlig til i maigruppa, men kom over hit for å se!

Jeg har en grønn Simo kombi stående å vente på en liten en. Utroig fin vogn, stødig med god fjæring. Men lurer på om jeg bytter ut dekkene med litt mer robuste "traktordekk" og så tror jeg at jeg vil montere en håndbrems på den. (Dn er ganske tung å holde igjen i nedoverbakke)
 
Jeg har enda vogn etter nummer to som jeg håper vi får brukt igjen nå. Er en city elite baby jogger. Beste vogna jeg noen gang har hatt da den er super lett å håndtere, veier lite og er kjempegod å trille. Anbefales.
 
Vi har baby jogger city elite og baby jogger city premier.. city elite bruker mini enda i bhg for å sove! Vi hadde city elite med bagdel da mini var baby, men gikk over til city premier da det var tid for sportsdel, fordi mini nektet å sitte vendt fra oss. Jeg (gal som jeg er) har egentlig lyst på bugaboo buffalo/fox til neste, får se om jeg klarer å overtale mannen [emoji23][emoji85]
 
Bestemt for lengst :D her blir det Bugaboo Fox!
 
Står mellom bugaboo Fox, Stokke trailz og emmaljunga nxt90 :)
 
  • Liker
Reactions: B82
Har alltid sagt før at jeg skulle ha en av emmaljunga sine, men har forelsket meg helt i stokke sine nå! Er uansett nødt å ha en vogn som ikke tar så stor plass, da vi har hund me bur og alt som skal i bilen.:)
 
Har alltid sagt før at jeg skulle ha en av emmaljunga sine, men har forelsket meg helt i stokke sine nå! Er uansett nødt å ha en vogn som ikke tar så stor plass, da vi har hund me bur og alt som skal i bilen.:)

Da kn jeg anbefale baby jogger city elite, blir veeldig liten når den slås sammen! Vi hadde hund før, og hadde stort bur i bagasjerommet, men den fikk vi plass til ved siden av [emoji1305]
 
Vi har Bugaboo Buffalo. Ettåringen bruker den fortsatt til å sove i, men hun har jo også begynt i barnehage og sover i en vogn vi har der. Vi triller den hjem innimellom. Satser på å bruke barnehagevogna til henne, og Buffaloen til den nye, for til Buffaloen har vi bagdel. Vi vurderer søskenvogn, men ettåringen går og elsker å gå, så håper på å slippe å kjøpe enda en vogn. Hun blir 1 år og 9 mnd når hun blir storesøster. Vi har også en dobbelvogn fra Thule som er kombinert sykkelvogn/pulk/vogn som vi kan bruke til lengre turer med begge.
 
Jeg har fremdeles vogna etter førstemann, en lite brukt Emmaljunga citycross. Bruker bare den igjen.
 
Har en Stokke Trailz som er i aktiv bruk. Kommer ikke søskenbrett til vognen så må nesten bare se det an i april.
 
Synes det er en jungel.. kikker og kikker men blir ikke enig med meg selv. Til første i 2009 hadde jeg TFK og var utrolig fornøyd med den så kikker en del på TFK nå også.
 
Har emmaljunga nxt90 fra første barnet som vi bruker litt enda. Har også en TFK joggster hun sover i i barnehagen. Håper å bruke emmaljungaen til mini, men litt usikker på om vi må kjøpe søskenvogn. Det blir akkurat 2 år i mellom dem..
 
Vi har ikke mindre enn 4 vogner :facepalm:
Men to av dem er triller, og en bhgvogn :p
Brio vogna vi brukte til mini har jeg lyst å selge, for vil kjøpe ny vogn:D
 
Back
Topp